In Parijs gezien

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Bij deze :hi:

10569229.jpg

10569254.jpg

10569264.jpg

10569280.jpg

10569303.jpg

10569327.jpg

10569340.jpg

10569353.jpg

Woah.. nice! thanks! dat is ook alweer lang geleden dat we jouw hebben gezien :P

Hahaha, yes dat klopt. Ik wil me lekker rustig aan weer gaan mengen in de community :D

Heel mooi :) We hebben je gemist :) Ik ga de foto's nog even in het nieuws plaatsen vandaag. Het is toch anders wanneer je ze krijgt van een member van het forum i.p.v. een onbekend iemand ;)

7 Oktober meeting lees ik? Misschien kom ik even gezellig langs :) Weet het nog niet helemaal zeker though!

Ik probeer even langs te komen, maar weet niet zeker of mij dat lukt. Zou wel leuk zijn om je weer even te spreken.

Zijn dat de opvolgets van de lfa?
Ze zien er super uit. Zijn dat ook de productie model of concept?

eerste vier zijn de LF-CC dit gaat de basis worden voor de nieuwe IS (welke naar het schijnt ook in coup? uitkomt)
De volgende zijn de LF-Lc, een concept gemaakt door o.a. 5-axis ism met Lexus. Deze concept heeft zoveel reacties opgeroepen dat Lexus hem waarschijnlijk in productie gaat nemen als SL tegenhanger. Maar dat is nog niet helemaal zeker.