Indeling forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

twoglory

Nieuw hier
26 aug 2008
24
0
0
Ik weet niet of meer mensen het hebben maar de indeling van dit forum is nou niet echt aantrekkelijk..

Voorbeeld je scrolt je helemaal rot.. omdat er teveel lege blauwe vakken boven het forum zitten...

Kan dit niet anders..

kijk eens naar onderstaande link...dat is veel duidelijker

http://www.volvo850forum.nl/

Het probleem is dat als je meer leden naar deze site wilt halen dat je het dan wel aantrekkelijk moet maken..
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Sinds ik een 24" scherm heb moet ik ook veel scrollen. Er zit namelijk ineens een lila veld ter grote van een A4 boven alles??! :?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Screenshot aub! Dan kan ik even kijken waar dit aan ligt. info (at) lexusforum (dot) nl

Wat de grootte van de velden betreft betreft, dit is onderdeel van het design wat ik gemaakt heb, ik kan het aantal verminderen of anders indelen, ik sta open voor suggesties.
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Sinds gisteravond heb ik mozilla 3, sindsdien heb ik ook "last"van die grote blauwe vlakken, bij de oude Mozilla had ik nergens geen "last"van.

Bdw, ik draai op 22 Inch schermen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb net firefox 3 gedownload en heb het probleem kunnen achterhalen. Het heeft te maken met de tabel indeling. en de omgang van firefox met een lege tabel. Waar internet explorer goed met percentages om kan gaan, schijnt dit bij firefox 3.1 problemen te geven.

Om dit op te lossen moet ik het hele thema opnieuw gaan coderen. Daar heb ik nu geen tijd voor. Tenzij iemand zich geroepen voelt ;)

Ook worden om een of andere vage reden background plaatjes voor cells niet geladen.

Voor nu, gebruik het liefst Internet explorer voor deze website, mocht je firefox willen gebruiken, selecteer dan het andere lexus thema in jouw account. Deze werkt in firefox 3 beter dan het huidig thema.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
update:

Ik heb een "quick fix" uitgevoerd betreffende de grote blauwe vlakken, het browsen moet met het huidig thema stukken beter gaan in firefox.

Betreffende sommige plaatjes welke niet verschijnen in firefox, to be continued.

Mocht iemand met internet explorer nu problemen ervaren, dan wil ik het heel erg graag weten.
 

twoglory

Nieuw hier
26 aug 2008
24
0
0
Hey perfect!!!

Hulde aan Hube !!!


naamloos4dv.png
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bijna, bijna :) :) Alleen nog een paar wijzigingen aanbrengen. Helaas moet daar even op gewacht worden, omdat ik binnenkort lekker naar de Bahama's vertrek voor twee weken ;)
 

Fredsworld

Nieuw hier
14 sep 2009
12
0
0
php is een goed forum, kun je veel mee werkt goed. Veel mee gewerkt mocht je en ker problemen hebben hoor ik het wel van je. Heb jaren de civic club Holland site en forum beheerd. Ik mis maar dat kan aan mij liggen een logische indeling.
Zal voorbeelden noemen
Een topic voor technische vragen
Een topic Aangeboden
Een topic Gevraagd
etc.....

Kan aan mij liggen hoor maar dat vind ik.

Grtz Fred
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Lexus gaat toch niet stuk. En er is toch niemand die z'n lexus kwijt wil... en waag het niet hem te verkopen malle! :lol:

Nee, even serieus. Inderdaad we kunnen wel wat gebruiken op dat gebied. Bij deze: ik heb nog een setje draagarmen te koop voor de LS400 :lol:
 

Fredsworld

Nieuw hier
14 sep 2009
12
0
0
Uh ja te koop heeft iedereen wel eens iets, denk aan een set velgen of wat dan ook. Heb nog mistlampen liggen van een IS200, xenon aftermarket HB4 en nog wat andere trul maar goed. Het is maar een suggestie, misschien wil iemand van zijn radio af weet ik het zijn maar ideeen etc.

Grtz Fred
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Een 'Te koop' forum, goed idee, ik zal deze later deze week even maken.

Wat betreft de logische indeling, hoe zou jij deze maken?
 

Fredsworld

Nieuw hier
14 sep 2009
12
0
0
Algemeen
- Lees dit eerst
Lees onze regels eerst door voordat je begint met lezen en
posten
- Mededelingen
Mededelingen met betrekking tot het forum/website
- Wie is Wie
Omdat het internet al anoniem genoeg is, stellen wij het zeer op
prijs dat je je even voorstelt in dit forum.
- Meetings/ evenementen
Meetings, evenementen en shows.
- projecten
Grote ombouw projecten van onze automobielen
- Fotografie
Fotoshoots, camera's, techniek
- Video' & websites
Videomateriaal, interessante websites, allemaal Lexus
gerelateerd
- Offtopic
Nagenoeg alles toegestaan

Informatie Algemaan
- Motorisch / Mechanisch
N/A, turbo, superchargers, mechaniek, versnellingsbakken
- Onderstel / Wielen / Banden
Remmen, velgen, banden, veerpootbruggen, schokdempers
- Exterieur
Bodykits, spoilers
- Interieur / Audio / Elektronica
Kabelboom, audio, ECU, alarm, interieur
- How To
Beschrijvingen van kleine werkzaamheden aan je Lexus
-F.A.Q.
Frequentley asked questions, Hier kom je onderwerpen en
dingen tegen die al vele malen besproken zijn. Heb je en vraag
kijk altijd eerst hier even.

Marktplaats
- Particuliere verkoop
Verkoopgedeelte voor particuliere. Als jehier iets wil aanbieden
dien je minimaal 10 posts, en een voorsteltopic in het "Wie is
wie" forum te hebben.
- Auto's aangeboden.
Je auto gaat in de verkoop?
- Gezocht
Ben je ergens naar opzoek en je kunt het niet vinden hier of
elders? Plaats dan hier je verzoek.


Kun je hier iets mee?
Krijg het niet zo snel fatsoenlijkuitgelijnd hier op mijn werk, maar goed opzet is duidelijk denk ik.
Grtz Fred
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt voor jouw voorstel. Maar om het forum echt helemaal overhoop te gooien is iets waar ik liever niet direct aan begin.

Misschien is het beter te evolueren. Veranderingen langzaam aan te brengen, laat mij gewoon weten welke type forum er behoefte aan is, deze maak ik dan aan.

Vergeet niet dat Lexusforum nu nog klein is en veel fora maken het onoverzichtelijk. Wanneer een forum erg populair wordt, kunnen we het gaan opdelen.

Voorlopig zit ik te denken aan een verkoop en een projecten forum.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Verkoop forum is altijd wel handig.

Projecten forum??.... Ow! je bedoel 10 jaren plannen :lol: hahaha, nee is ook wel vet ja.... 'Even voorstellen' is er bij mij wel af met +7 pagina's :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.