Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloaden?

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
ik ben in afwachting van de aflevering van een ct200h luxury in juni 2011. ik zou al wel de handleiding willen doornemen om te zien hoe bepaalde zaken ingesteld dienen te worden en wat de mogelijkheden van het mark levinson systeem zijn. kan ik de info ergens downloaden of kan 1 van jullie de info op de stick ergens op het net plaatsen zodat deze te downloaden is?

thx
renzie
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

stuur tompoes hier op het forum een pm, hij heeft ooit hier geschreven dat de handleiding online te downloaden is, dus dan zal die het wel weten... ;)
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

mlcoolj zei:
kijk.. thanks Audiophile!

Hmmm, de US versie van de Prius verschilt behoorlijk van de Europeese uitvoering, ik kan me voorstellen dat dit ook voor de Lexus geldt. O.a. de navigatie is behoorlijk anders en sat radio e.d. hebben we hier ook niet. Ook kunnen in europa bepaalde signalen (vergeten gordel bestuurder) niet uit gezet worden terwijl dit in de VS wel kan, hebben we hier geen paniek button op de afstandbediening (toch?) terwijl dit daar wel weer standaard is...

Is er niemand die de handleidingen even op usenet wil zetten, ik ben zelf ook erg nieuwsgierig...

Bedankt.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

de beginner van het onderwerp had meer interesse in de ML audio, maar die is ook niet verkrijgbaar in amerika.. dus die zal ook niks aan de handleiding hebben...
 

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

ik heb de amerikaanse handleiding al gezien maar deze hebben inderdaad een heel ander audio systeem dan de ML hier in europa. het mooiste zou zijn als idd de stick door iemand op het net gezet wordt.
raar dar het bij lexus nederland niet te vinden is terwijl bij lexus.com ook alle how to videos te zien zijn van hoe zaken werken en bedient moeten worden. http://www.lexus.com/contact/how_to_videos_cth11.html

renzie
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

De handleiding van de CT200h heb ik hier geupload: link weggehaald
Hier de handleiding van de Navigatie en audio : link weggehaald

Hoop dat je kunt vinden wat je zoekt.....

ModEdit: Sorry guys, links naar files mogen hier niet geplaatst worden.
 

tompoes

Hoort erbij
27 feb 2011
50
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

Ik weet niet of dit mag. Kijk eens naar drivers.lexus.com
Morgen mag ik mijn ct200h ophalen in Groningen. Leuk maar ook met gemengde gevoelens na vele jaren Saab.
Cruijf: nu Saab nog redden.
Sorry moderator even off topic
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

Er zijn 3 soorten audio leverbaar in de CT,

1) van Pioneer (kale CT) 6 speakers
2) van Matshushita (Panasonic) in de CT's met 10 speakers
3) ML mark levinsson

In de VS is alleen het systeem met 6 en 10 speakers te leveren, niet de ML, affijn een lang verhaal over bamboo speakers e.d. en zelfs een racing enspired interior op de VS site ze weten het wel te verkopen daar, maar eehhh zelfs de speakers zijn groen in een CT dus hahahhaha CO2 neutrale speakers bwahhaha LOL :D :D
Het moet niet gekker worden!!!
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

Ik zou geen moeite doen, ik reed zo weg met de CT en mijn zoon had alles bekeken in nog geen 15 minuten, alle menu's. :D
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

Coordinator zei:
Ik zou geen moeite doen, ik reed zo weg met de CT en mijn zoon had alles bekeken in nog geen 15 minuten, alle menu's. :D

Nou ik heb die moeite wel gedaan voor de medeforumers........er zijn instellingen die de moeite waard zijn om de handleiding even door te nemen.

Bijvoorbeeld de random button en repeat button bij het afspelen van muziek...als je die langer ingedrukt houdt dan krijg je een andere optie.....
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

Kan iemand mij de PDF handleiding van de CT toemailen? ik neem aan dat op de USB ook een Nederlandstalige versie staat?

Via PM stuur ik wel mijn emailadres.
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

twcoolen zei:
Kan iemand mij de PDF handleiding van de CT toemailen? ik neem aan dat op de USB ook een Nederlandstalige versie staat?

Via PM stuur ik wel mijn emailadres.

Er staan alleen maar Nederlandse versies op. Het is samen (handleiding algemeen en navigatiesysteem) 47 Mb. Te groot voor mail. Maar als je handig bent met usenet, daar is hij simpel op te vinden. Met bijv. binsearch en de zoekterm Lexus vindt je hem zo.

Ben overigens zelf met mijn notebook onder de arm langs de dealer gegaan met de vraag of ik de USB-stick kon kopi?ren. Was blijkbaar niet een alledaagse vraag, maar voorts geen enkel probleem.
 

upje

Hoort erbij
4 feb 2011
27
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

Bedankt voor de tip; kan ik alvast de handleiding lezen. Ik heb nog even de tijd, nog zo'n 3-4 maanden wachten. :(
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

postbuz zei:
Maar als je handig bent met usenet, daar is hij simpel op te vinden.

Aargh. M'n newsserver (Newszilla van Xs4all) heeft een retentie van zo'n twee weken. Wil iemand zo vriendelijk zijn 'm nog een keer te posten?

Bij voorbaat GROTE dank!
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

Termin8r zei:
postbuz zei:
Maar als je handig bent met usenet, daar is hij simpel op te vinden.

Aargh. M'n newsserver (Newszilla van Xs4all) heeft een retentie van zo'n twee weken. Wil iemand zo vriendelijk zijn 'm nog een keer te posten?

Bij voorbaat GROTE dank!

Volgens mij zijn je gebeden gehoord, er staan er weer zat... :D
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

LarryS zei:
Volgens mij zijn je gebeden gehoord, er staan er weer zat... :D

Ah, ik zie het. Grote dank aan de schuldige(n).

En nogmaals dank aan degene die de moeite nam om 'm te mailen.
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Re: Inhoud van USB stick met handleiding ergens te downloade

wie ow wie kan mij deze mailen?
kan ik me ook gaan voorbereiden.
mijn dank is groot, zelfs zo groot, als dank een bon voor 2 voor de zwaluwhoeve ;)