Inschrijving competitie mooiste Lexus

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
425438_101759789970828_694078378_n.jpg Bij deze open ik de registratie voor de inschrijving van de competitie wie de mooiste Lexus heeft. Dit jaar bestaat deze uit de wisselbeker en drie bekers welke de winnaars mogen houden. Wie de wisselbeker wint wordt bepaald door de bezoekers. De eerste, tweede en derde prijs wordt bepaald door de jury, welke ter plekke samengesteld wordt :) Er zijn tien plaatsen beschikbaar. De kosten zijn 10.- per auto, dus om de bekers te bekostigen. De enige voorwaarde om mee te mogen doen is dat de auto een Lexus is. De auto's welke meedoen krijgen "premium Parking" op een speciaal voor de competitie afgezette plaats. Ik hoor graag wie er mee willen doen. Aanmelden kan via dit topic. Het bedrag wordt tijdens de meeting ge?ncasseerd.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Na mijn geweldige niet officiele overwinning van vorig jaar in de LS-klasse,;)

( de 'rest' van de LS eigenaren hadden zich naar mijn aanmelding niet meer ingeschreven dan wel terug getrokken uit de competitie)

wil ik dit jaar toch een ander de kans geven om de fel begeerde titel van 'enige in zijn klasse' te bemachtigen.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Hube wat zijn de extra kosten,als er wel aparte klasse's gehouden worden,zoals vorig jaar?
Ben wel bereid evt om een x-bedrag bij te dragen,misschien nog wel meer leden.
Topic-je aan besteden evt?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik denk niet dat wij voldoende auto's kunnen opbrengen dit jaar. Zijn er meer dan 4 aanmeldingen per klasse, dan kunnen we natuurlijk wel in klassen werken. Wellicht kunnen we ze zelfs opverdelen in "LS en GS" en "IS en CT" o.i.d. Maar dan moeten er echt voldoende aanmeldingen zijn.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Ja nu doet ie het wel weer. Graag zou ik mij ook nog willen inschrijven. Thx
 

eelcoboelhouwer

Nieuw hier
2 jan 2011
22
0
0
Hube,
Ik ben, nou ja heb natuurlijk weinig keus :D ook van de partij maar wil nu wel een beker winnen die ik mag houden haha...
Moeten de gene die mee doen nog een papier/inschrijvings bewijs meenemen of stuur jij die van de week nog in een link?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hahaha :) Het gaat iets informeler dit jaar. Het document in de bijlage, vul dat in en leg deze tijdens de meeting onder het raam.

Wie er mee doen:
1. Wilcom2005 - LS430
2. GS430almelo - GS430
3. Lacor - IS300 SX
4. Phaebo - IS200
5. eelcoboelhouwer - IS200
6. Alan - IS250
7. MLCoolj - Altezza
8. GPS-10 - GS300

De laatste drie maken plaats wanneer er andere leden zijn die last minute mee willen doen.

Er zijn drie prijzen te winnen:
De bekers welke men mag houden en de wisselbeker.

Er wordt gestemd door het publiek. De winnaars met de meeste stemmen krijgen dan de bekers welke je mag houden. Ook zal er door het team en onze host gestemd worden, hun uitslag is voor de wisselbeker.

Van het geld dat (eventueel) overblijft zullen we nog een ander kado moeten kopen. Wat dat wordt moet ik nog even bespreken met de jongens.

Bij binnenkomst bij het hek van het perceel even melden aan het teamlid van Lexusforum dat je meedoet aan de competitie. Hij zal je naar de parkeerplaats wijzen.
 

Bijlagen

  • meeting_in_car.doc
    80 KB · Weergaven: 48

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Ik ken mijn plaats en gun anderen veel :)
Moet zeggen naast 5 die-hards en 3 opvullers is de animo niet groot

Off topic ; damn gaat de Porsche 20 net stuk...toch weer die VAG produkten he