Interesse verkoop Lexus ISF

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Geachte leden.
Ik ga mijn ISF in verkoop doen.
Wil eerst kijken of er serieuze interesse is,voor ik hier een heel verhaal ga neer zetten. Hij is uit 2008 met 228.000 km. Kleur grijs. Alle beurten gehad met documentatie. Ik ben 2e eigenaar. Recent de hele remmerij vervangen en alle banden rondom en airco bijgevuld. Wagen is perfect onderhouden. Dus geen gebreken. Bij serieuze interesse graag contact via whatsapp. 0621293083. Groetjes Mark.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
Heey Mark, bij japfest met elkaar gesproken kort voordat je mocht rijden op circuit. Zag er overigens spectaculair uit. ISF in de verkoop, je daily. Kost je een hoop aan brandstof op die manier natuurlijk maar snap dat het pijn doet in de portemonnee, maar verkoop zal ook pijn doen in je hart, je bent er immers razend enthousiast over. Wat word er als vervanger aangekocht of heb je al 1 op de oprit staan?
Zoek (kijk) zelf regelmatig naar een ISF maar durf de stap nog niet te zetten, mede omdat ik ook een geweldige GS300 f-sport heb. Het enige wat mij "stoort"is de 4-cylinder en had graag de 6-cylinder gehad maar dat was ook mede door de prijzen toen niet haalbaar. En nu schieten de prijzen ook weer door het dak.
Succes met de verkoop, gr Peter
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
837
1
441
63
Ik blijf een IS-F prachtig vinden maar durf er simpelweg niet aan door de onduidelijkheid aan wet- en regelgeving de komende paar jaar… Volgens mij is zo’n IS-F met goed onderhoud onverwoestbaar. Maar het is zeker niet de goedkoopste Lexus om op de oprit te hebben staan (in Nederland). Als je een verhaal ergens gaat plaatsen over verkoop, zou ik het internationaal doen. Beperk je niet enkel tot de Nederlandse markt waar de brandstofprijzen hoog zijn en we nog (steeds) niet goed weten wat rekeningrijden nou gaat betekenen voor de komende jaren. Stiekem hoop ik dat je IS-F in Nederland blijft en dat we er van kunnen (blijven) genieten bij komende LF-meetings.
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken en Lexpeter

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Heey Mark, bij japfest met elkaar gesproken kort voordat je mocht rijden op circuit. Zag er overigens spectaculair uit. ISF in de verkoop, je daily. Kost je een hoop aan brandstof op die manier natuurlijk maar snap dat het pijn doet in de portemonnee, maar verkoop zal ook pijn doen in je hart, je bent er immers razend enthousiast over. Wat word er als vervanger aangekocht of heb je al 1 op de oprit staan?
Zoek (kijk) zelf regelmatig naar een ISF maar durf de stap nog niet te zetten, mede omdat ik ook een geweldige GS300 f-sport heb. Het enige wat mij "stoort"is de 4-cylinder en had graag de 6-cylinder gehad maar dat was ook mede door de prijzen toen niet haalbaar. En nu schieten de prijzen ook weer door het dak.
Succes met de verkoop, gr Peter
Hoi Peter,
Ja indd met elkaar gesproken. Soms moet je keuzes maken. Zijn paar positieve veranderingen in mijn leven en op basis daarvan besloten om hem te verkopen. Ik weet hoe enthousiast jij bent over de ISF,ik zou als je wat wil,niet te lang wachten,prijzen gaan alleen maar omhoog.😉 De mijne is in topstaat dat weet je en met de meest gewilde opties ook nog...mocht je je bedenken,bel me gerust. Ik koop wel weer Lexus,dat is zeker. Wordt hybride,weet nog niet welk model...Dus Peter wat let je.. Hahaha 😉😂😂
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Hoi Peter,
Ja indd met elkaar gesproken. Soms moet je keuzes maken. Zijn paar positieve veranderingen in mijn leven en op basis daarvan besloten om hem te verkopen. Ik weet hoe enthousiast jij bent over de ISF,ik zou als je wat wil,niet te lang wachten,prijzen gaan alleen maar omhoog.😉 De mijne is in topstaat dat weet je en met de meest gewilde opties ook nog...mocht je je bedenken,bel me gerust. Ik koop wel weer Lexus,dat is zeker. Wordt hybride,weet nog niet welk model...Dus Peter wat let je.. Hahaha 😉😂😂
Ik kan het alleen maar aanraden ! Ik heb haar al 2 jaar en en een kleine 7 weken maar het is gewoon verslavende auto.Ik kan de UX pakken om brandstof te sparen maar ga elke werkdag met de IS-F . Dan maar €100 toeleggen op de brandstof . Hoelang dat de ol'lady nog bij mij blijft ? Totdat ik er niet meer uit kan komen ;-) . Zelf denk ik ..nu kan het nog en dat motiveert ook mij om de IS-F zolang mogelijk te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n