Iphone heeft geen verbinding meer met de UX250

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Hi all,

We hebben een Lexus UX250 excutive (auto van de echtgenote ;-) en we hebben recentelijk een probleem met de verbinding van Iphone naar de UX.
Dit heeft altijd gewerkt maar plots hadden we geen verbinding meer om handsfree te bellen.

Ik wilde de telefoon opnieuw instellen in het menu via "telefoon" maar daar komt gelijk de mededeling "carplay niet beschikbaar" .(zie foto)
Dan ga ik vervolgens in de Iphone carplay instellen en dan moet ik de stembesturingsknop op het stuur indrukken om in te stellen maar dat lukt niet.
Ik heb immers geen verbinding met de Iphone. En toen zat ik in een vicieuze cirkel ;-)
Ik heb de gebruiksaanwijzing geraadpleegd maar daar komt deze situatie niet voor, dus de "vind telefoon" functie komt niet eens in beeld.

Weet iemand een oplossing hiervoor ?

Bij voorbaat dank !
 

Bijlagen

  • uxcarplay.jpg
    uxcarplay.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 30

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
586
1
386
63
Terug naar factory settings en opnieuw beginnen? Wel rigoureus maar grote kans van slagen denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Ik ben eruit gekomen. Mijn telefoon was ingelogd en die heb ik eraf gegooid. Nu gaat het weer goed ;-)
Feit blijft waarom deze melding opkwam maar goed, het is boeien , Voorlopig doet alles het weer.
Bedankt voor de reactie !
 
  • Leuk
Waarderingen: robtp09