IS 200 bij Harderwijk

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Goedenavond,


Vanmiddag om 13.45 reed ik op de A28 vanaf Zwolle richting Utrecht, bij Harderwijk... lekker op het gemakje aan het tuffen met 95 km/h

hoor ik opeens naast me: ''BWOOOAAAAAAAAP'' (iemand die even terug schakelde en flink gas gaf)
voordat ik ''uit mijn roes wakker schrok'' was je al voorbij en besefte ik dat iemand in een Lexus 200 even de aandacht wilde van een mede Lexus rijder šŸ™ƒ

Was een goed geluid uit je uitlaat, de meeste auto's hoor ik niet in die stille cabine :p

Even kwam het in me op om bij te trekken en even terug te zwaaien, maar ik was op dat moment ook bezig met een verbruiksmeting.
rit van 230 km en snelheid vast op 95 km/h heeft me een brandstofverbruik opgeleverd van 1 op 16,8 bc (1 op 15,8 aan de pomp) van deur naar deur.
Toch weer erg netjes voor een V6 (maar die draaide dan ook maar 1700 toeren)

Overigens leuk weer even een Lexus te zien, want in deze hele rit ben ik slechts 2 Lexi tegengekomen... snik.. we zijn speciaal!
 

Johno

Actief
23 jan 2022
456
202
43
Dat geluid zal steeds zeldzamer gaan worden. Daar kan ik ook nog van genieten als ik dat hoor.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
827
1
423
63
Overigens leuk weer even een Lexus te zien, want in deze hele rit ben ik slechts 2 Lexi tegengekomen... snik.. we zijn speciaal!
Hier in het dorp weet ik ze gewoon te staan. De campinghouder rijdt in een NX, in de naastgelegen woonwijk staat een IS250 facelift met de 18ā€ sportvelgen. Bij de basisschool staat een IS250C. In de Hoofdstraat staat een GS450h (gen 4), vlak daarbij staat een NX. Ik zie ook een GS300 rijden maar weet nog niet waar die staat. Ongeveer 2750 inwoners in het dorp. Ik zie ook wel eens wat CTā€™s en RX400ā€˜s rijden bij de Jumbo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno en Henri27