Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb nog een 2e auto nodig binnenkort. Zit er al stiekem over te denken om nog een Lexus te kopen. Een IS200 sedan. Eentje met veel km's maakt niet uit (wel voor de prijs haha), origin. NL kenteken, schadevrij en alle Lexus beurten gehad.
Iedereen bedankt voor de adviezen. trekhaak is gemonteerd en de 12V voor de kinderen is nu ook aanwezig. Ik heb winterbanden gekocht en gemonteerd.
MAAR.
Toch heb ik besloten om de auto na de winter mits er een goed bod komt voor de winter te verkopen. De auto rijd prima, ziet er goed uit alle luxe is aanwezig, en zeer weinig kilometers. Maar ik mis de klik, gevoel, etc.
Ik zal de lexus morgen in de forum te koop zetten