IS 200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
bas zei:
zonde van de auto suc6 met de verkoop
Ge moogt gerust zijn. Ik vind het het ergste voor de zoon, heeft er zo hard en lang voor moeten gaan werken als zijn vakantie gelden als jobstudent, alles weg :( . Is ontroostbaar ma ja wat gebeurt is is gebeurt en hopelijk leert hij er van...
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
ik zou er ook kapot van zijn als mijn auto schade zou hebben
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Erg jammer ja, heb dezelfde schade met mijn auto gehad, alleen dat was gelukkig voor het meeste beperkt gebleven tot het portier.

Maar even voor de duidelijkheid, je verkoop een complete auto? of onderdelen? Als het een complete auto is wil ik hem even verplaatsen naar de andere 'te koop' rubriek waar complete auto's in staan, goed?
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Jelmer zei:
Erg jammer ja, heb dezelfde schade met mijn auto gehad, alleen dat was gelukkig voor het meeste beperkt gebleven tot het portier.

Maar even voor de duidelijkheid, je verkoop een complete auto? of onderdelen? Als het een complete auto is wil ik hem even verplaatsen naar de andere 'te koop' rubriek waar complete auto's in staan, goed?

Ja feitelijk wel, bij nader inzien hebben we er geen plaats of tijd voor om hem in onderdelen te verkopen. Sorry hier voor.
Dank u
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
De IS zal toch in onderdelen verkocht worden. De vraag naar onderdelen is groter dan voor de hele wagen. Dus als er mensen zijn die iets nodig hebben.
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Zijn de koplampen nog netjes helder?'
En wat zou evt de prijs zijn voor de motor?
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Green zei:
Zijn de koplampen nog netjes helder?'
En wat zou evt de prijs zijn voor de motor?

de koplampen zijn al aan iemand belooft. De motor dat is iets anders. Wat zou u er voor over hebben?
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Nou om eerlijk te zijn wil ik in de toekomst evt een motor opbouwen met turbo. Maar dat is toekomst muziek. Ik was gewoon nieuwschierig wat je ervoor vroeg.

Wat is de prijs voor de orginele einddemper?
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Green zei:
Nou om eerlijk te zijn wil ik in de toekomst evt een motor opbouwen met turbo. Maar dat is toekomst muziek. Ik was gewoon nieuwschierig wat je ervoor vroeg.

Wat is de prijs voor de orginele einddemper?

denk dat dat tussen 250 en 320 euries zal draaien.
de voorste pijp tussen de 720 en 820 euries zijn
het middenstuk tussen de 260 en 290 euries.
allemaal wilde gokken,he!
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Tjoljok zei:
Green zei:
Nou om eerlijk te zijn wil ik in de toekomst evt een motor opbouwen met turbo. Maar dat is toekomst muziek. Ik was gewoon nieuwschierig wat je ervoor vroeg.

Wat is de prijs voor de orginele einddemper?

denk dat dat tussen 250 en 320 euries zal draaien.
de voorste pijp tussen de 720 en 820 euries zijn
het middenstuk tussen de 260 en 290 euries.
allemaal wilde gokken,he!


Zijn dit de nieuwprijzen? of jouw prijzen?
 

mati

Nieuw hier
19 dec 2010
2
0
0
Verkoopt u de velgen? Zijn die 17 inch? Wat is de vraagprijs?

mvg Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.