IS 250 als vervangende auto

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Vandaag staat mijn LS 400 in Breukelen voor een nieuwe distributieriem. Ophaal service is mooi en nu staat er 2 dagen een nieuwe IS voor de deur. Prachtige auto maar wat een klein ding van binnen. Alleen kinderen met opgetrokken benen kunnen achterin zitten, mijn kinderen niet. Ik dacht dat een 3-Serie klein was maar dit slaat alles. Ben je met zijn tween dan geweldig maar verder absoluut geen familieauto. Ik mis mijn LS al ivm het ruimtegevoel binnen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
IS is een 2 persoonsauto waar je 2 mensen extra in kan meenemen. In vergelijking tot een 3 serie of een A4 heb je niet direct minder ruimte in de IS. Maar door de coupe daklijn, lijkt het wel of dat het geval is.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Wij hadden een oude Toyota Hi-Lux :lol:

13 jaar gehad, Dat ding is ook overal geweest... jammer dat hij weg is :cry:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik kraak de IS niet af want dit weekend ben ik steeds onderweg in de IS 250 maar dit vergelijken als familie auto met mijn LS nou echt niet. Ik ben 1.93 m lang en als ik achter het stuur zit kan er niets meer achter zitten. Kleinere mensen dan ik houden meer ruimte over dat wel maar kijk je naar de kofferbak dan zul je echt moeten passen om hier de vakantiebagage in te krijgen. Ik noem dit een sportieve sedan voor 2 mensen. Verder rijdt dit ding als de brandweer, zo scherp en snel/stil. Hier hoef je absoluut geen BMW voor te kopen.