- 19 apr 2014
- 177
- 30
- 28
Sinds kort begint het actief te jeuken om van een IS200 naar een IS250 over te stappen en hoewel ik daar nog altijd met veel genoegen m`n kilometers in maak komt het dus voor dat een mens wel eens iets meer wil. De voorkeur gaat uit naar een automaat en als het even kan de bijbehorende features zoals daar zijn; navigatie, bluetooth, achteruitrijcamera En waarom? Omdat het zo verrekte makkelijk is. Ik heb al diverse 250`s de revue laten passeren en hoewel het motorisch en qua uitrusting natuurlijk nagenoeg feilloos is kom je bij met name 2006/2007 modellen bovengenoemd spul niet altijd tegen. Nu zag ik dat er van die hele mooie schermen te krijgen zijn (over smaak valt te twisten natuurlijk) die de originele kachel/airco/radio installatie in 1 set vervangt middels een digitaal scherm zoals bijvoorbeeld in: http://smarty-trend.com/lexus-is/10...-car-stereo-navigation-in-dash-head-unit.html
De vraag luidt dan ook; zijn er ervaringen bekend op dit gebied met deze units en hoe betrouwbaar is het allemaal? Is er ?berhaupt een leverancier in den lande?
De vraag luidt dan ook; zijn er ervaringen bekend op dit gebied met deze units en hoe betrouwbaar is het allemaal? Is er ?berhaupt een leverancier in den lande?