Is dit de nieuwe IS?

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mystery-spy-623x373.jpg

Hij heeft wat weg van de GS. Ik mis echter de heftigheid van de huidige IS, maar die kan onder alle camouflage wegverpakt zitten. Logo lijkt wat op een Toyota logo.

Jullie meningen?

Link naar nieuws post
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Als ie naar de GS gaat zou ik dat jammer vinden, de IS juist onderscheidend door een agressievere look.
Zelfde als bij BMW, waarom ik de 5-serie niet mooi vind en de 3 wel.
Idem bij Lexus.
Zou erg jammer zijn, de IS heeft zulke mooie lijnen!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hij doet ook erg denken aan de Honda accord, dus ik durf het nog niet aan te beweren dat dit de nieuwe IS is. Ook de uitlaten lijken niet overeen te komen met de nieuwe huisstijl van Lexus, maar dat hoeft ook zich ook nog niets te zeggen. De achterlichten met het L led design zouden weer Lexus kunnen suggereren. Het logo, zie hieronder vergroot:
Image1.png

Deze lijkt in de buurt van het Toyota logo te komen. Of het echt zo is, dat mag je zelf raden. De brede wielkasten van de huidige IS zie ik hier niet echt in terugkomen... Maar de camouflage kan veel verhullen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ja, maar dan gaat hij erg richting de GS wat design betreft, ik zou het niet "slim" vinden van Toyota om te veel op het design van Lexus te gaan hangen. Dat doet schade aan beide merken.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hmm,

- De wielen op deze camouflage auto zijn wielen die met name door Toyota en Lexus gebruikt worden.
- Het logo hoewel gecamoufleerd, lijkt wat weg te hebben van het Toyota logo
- De spiegels op de auto zijn erg Toyota/Lexus achtig, lijken zelfs van de huidige IS af te komen.
- De achterkant, met name de achterbak en achterbumper, lijken erg op de nieuwe GS.
- De lokatie van de tankklep is de lokatie waar Japanners hem hebben.
- De achterlichten laten L leds zien (nieuwe stijl Lexus?)
- De dubbele uitlaten suggereren een V-blok
- Het derde remlicht zit op de lokatie waar Lexus hem heeft.

Maar dat alles zegt nog niet veel ;) Maar wel wat, plus dat ze bij Motortrend ook aan de IS denken :)
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Oh wat is fantaseren mooi.....toch....... Ik lees met bewondering wat jullie er allemaal (in willen??) zien.

Voor mij het meest opvallend zijn de dubbele uitlaat. Net als IS maar ik verwacht ook in deze ronde geen zichtbare uitlaten zoals dat bij de GS het geval is.. :neutral: hoop snel weer een volgende spyshot te zien :photo:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik denk dat ze de gegevens van de is200 hebben van de eerste generatie en een fout gemaakt dat het een v6 is