Is een CT met 1500 km op de teller nog nieuw?

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Kwam deze advertentie tegen, van waarschijnlijk de duurste CT versie met alles erop en eraan. Ik had geen idee dat je hem zo duur kon bestellen!? Of je moet de ACC dubbel uitvoeren, en ook een dakraam voor je achterpassagiers bestellen misschien? :D

http://www.autotrack.nl/tweedehands/lex ... 0h/7852089

Zonder gekheid, zal ongetwijfeld een showroom/proefrit model zijn. Maar wat ik mij afvraag, als er al 1500 km op de teller staat, is een auto dan nog als nieuw aan te merken? Zo ja, waar ligt de grens qua kilometers op de teller ongeveer, dat de tweedehands prijsstellingen gaan gelden? Gewoon effe nieuwsgierig naar jullie mening daarover...
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
SPfreaks zei:
Kwam deze advertentie tegen, van waarschijnlijk de duurste CT versie met alles erop en eraan. Ik had geen idee dat je hem zo duur kon bestellen!? Of je moet de ACC dubbel uitvoeren, en ook een dakraam voor je achterpassagiers bestellen misschien? :D

http://www.autotrack.nl/tweedehands/lex ... 0h/7852089

Zonder gekheid, zal ongetwijfeld een showroom/proefrit model zijn. Maar wat ik mij afvraag, als er al 1500 km op de teller staat, is een auto dan nog als nieuw aan te merken? Zo ja, waar ligt de grens qua kilometers op de teller ongeveer, dat de tweedehands prijsstellingen gaan gelden? Gewoon effe nieuwsgierig naar jullie mening daarover...


Daarom lach ik straks al die mensen uit die 20% voor deze wagens later gaan betalen, en maar klagen :D :D



Zonder gekheid. Ik zou deze wagen nooit meer als nieuw kopen. Daar gaat uiteraard wat geld vanaf. Niet veel, 1500km is weinig te noemen.
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Tja, de prijs is een kwestie van vraag en aanbod. Was het niet zo dat in de VS een 2de hands Prius bijna hetzelfde kostte als een nieuwe?

Volgens mij start de afschrijving op een nieuwe auto al op het moment dat je bij de dealer de straat uit rijdt.
En bij 2de hands auto's is het altijd onderhandelen. Daar gaan ze met de prijsstelling al vanuit.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Mijn versie, zonder dakraam en zonder performance dempers, was 44duizend rond. Zit voor de rest alles op. Echter, je kunt ook achteraf schermen enz. erin laten zetten. Ik denk dat dat de reden is voor de nog hogere prijs.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Het is een kwestie van vraag en aanbod, Erik Tiemens kennende. Zou het ook doen en heb het eigenlijk ook gedaan,................. :D :hi:
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
willemvdvliet zei:
@RDW.nl > 44940 :)
Sodeju, je hebt gelijk! Dan probeert deze fijne garage er wel een slaatje uit te slaan, zeg! In plaats van een bedragje er van af te halen, telt hij datzelfde bedragje er bij op! :O

(Nou ja bedragje, het is wel even 1.510 Euro!)
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
FE is andere uitvoering en dan LL en dus niet vergelijkbaar in prijs.

Om te weten of "iemand er een slaatje uit probeert te slaan" zul je eerst moeten weten wat je krijgt voor de prijs.
Er staat Lexus CT 200H 1.8 Hybrid Luxery Full Options. Mogelijk zitten er wel de winterbanden bij van zo'n 1000 euro.
Een eventuele koper heeft altijd de keuze een nieuwe te bestellen waarbij dan wel de kosten rijklaar maken nog bij komen. Als niemand de auto koopt daalt de prijs wel. En als je geen inruilauto hebt, dan daalt de prijs ook al.

Ik heb er geen probleem mee.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Goh, wist niet dat een FE anders was dan een LL./.? :roll: waarom wordt de dealer niet gebeld over deze FE, gissen is zo makkelijk?