Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hallo ik heb net een is200 gekocht maar kvind hem een beetje traag,
weet er iem een goedkope manier om war extra pktjes te winnen?
chippen vind ik geen goede optie, dat maakt praktisch niets uit
Goedkoop? Niet echt, een goede optie is een turbocharger. TTE (www.tte.de)had er destijds eentje, maar die is wegens problemen van de markt gehaald. Deze optie was rond de 6000 euro.
Je kan er het beste een 2JZ-GTE blok in hangen, hetzelfde blok als in een IS300, alleen dat is een 2JZ-GE. de GTE komt uit een Supra en is dus ook geschikter voor drukvulling.. ligt helemaal aan je budget, maar dan doe je het goed :!:
Ik zou voor de tte compressor gaan, deze is redelijk betrouwbaar. De problemen die enkele eigenaren hebben ondervonden was doordat ze de druk gingen verhogen., maar het blijft een aardig prijskaartje aan de tte compressorhangen. TTE in duitsland heeft nog nieuwe liggen, ik had destijds nagevraagd en tte compressor met inbouw door tte en testen + garantie zou 7500 euro kosten.