Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag de auto opgehaald en 70 km naar huis gereden. Raar gevoel als je gewend bent om in een hoge volvo xc70 automaat te rijden :rulez:
Auto rijdt echt heerlijk. Navi is erg wennen. Is helaas de 2002 versie dus die moet een keertje geupdated worden.
Versterker zit er niet in maar geluid uit speakers is niet verkeerd.
Ben momenteel bezig met gps-10 van het forum om eventueel de velgen te ruilen tegen originele 17". Wanneer er geen ruiling komt koop ik de velgen van gps-10 (hoogstwaarschijnlijk) en komen mijn velgen vrij voor verkoop.
Nu al hele avond voor de raam naar buiten kijken :worship:
Alleen de achterste drager moet ingekort worden, gaatjes van de M6 bevestigingsboutjes aan beide zijde ca. 5mm naar binnen 'uitvijlen' waardoor je de voeten iets verder naar binnen kunt schuiven.
Overigens heb ik de bak 'blind' bevestigd op de dragers, hier past namelijk een bij de reguliere bouwmarkt verkrijgbare aluminium strip in (5x20mm). In de strip heb ik M6 draad getapt, gaten verzonken en M6 boutjes in geschroefd waarmee de bak bevestigd is. De kunstof bevestigingsblokjes zijn van Thule (dubbel setje voor de zekerheid + 4 extra boutjes op de hoeken). Ach, zo heeft iedereen z'n gebrek. Zie onderstaande foto's:
Geheel staat alleen naar mijn idee wat hoog op de auto (niet echt fraai). Totaalhoogte blijft echter net onder de 2m, zodat je geen problemen hebt op Franse tolwegen en parkeergarages.