Is200 sc verkopen?

Mike1975

Hoort erbij
17 aug 2013
96
0
0
Verklaar me maar voor gek maar ik speel met de gedachten om mijn is200 sc van de hand te doen en er een (grand)espace 3.5 V6 voor terug te kopen. Waarom zul je je afvragen: heb al eerder een espace 3.5 gehad welke redelijk tot erg betrouwbaar was, veel ruimte, Heerlijke motor en bak!!, hoge zit en automaat. Heb in mijn autoleven al veel auto's gehad maar de espace is de enige waar ik weleens met weemoed aan terug denk. Toch ben ik enigszins huiverig om de stap te zetten, iets in me zegt dat ik er spijt van krijg. Vandaag wezen kijken naar een grand espace. Niet zo'n heel net exemplaar maar wel netjes geprijst. Gevraagd of ik de sc kon (in) ruilen. Bleek dat de espace verkocht werd voor een kennis en dat hij mijn auto voor 1000 euro wel in wilde kopen..... Ondanks de achterbumperschade van +/-500 euro vond ik dit een wel erg laag een enigszins schofferend bod. Nu zit ik eraan te denken om de sc zelf te verkopen maar weet niet wat een nette vraagprijs is gezien de schade. Twijfels twijfels twijfels.
 

Bijlagen

  • photo1385.jpg
    photo1385.jpg
    114 KB · Weergaven: 37

Pleun

Hoort erbij
30 mei 2014
50
0
6
Hoi,

Zo, da's een rappe reactie. Dank daarvoor. Ik zal eens kijken in het aanbod en me netjes gaan voorstellen.
 

D.O.C.is200

Nieuw hier
26 mei 2014
7
0
0
Weet waar je aan begint... Renault staat niet echt als betrouwbaar te boek. Maar ik heb deze opmerking al meerdere keren voorbij zien komen. Dagelijks met dit merk te maken en het kost klauwen met geld zo door het jaar heen... Succes met de "strijd"