Is200 styling project

• Onderwerp starter Onderwerp starter covko
  • Startdatum Startdatum
Vandaag achteraan ook verlaagd en vooraan da cmke da teveel was vooraan weg gewerkt , wielen is grote ramp, binnenkort eens laten uitrollen, geen foto's van kunnen nemen want aangezien er geen centerringen zijn kon ik er ook niet mee buiten rijden
Is ongeveer een 6cm gezakt maar is voor mij voldoende (vooraan nog 5.5cm over en achteraan nog 10cm draad over dus als ik hem ooit is tegen de grond wil kan het )

No Title

Bijlagen

• photo1686.jpg
    photo1686.jpg
    283,1 KB · Weergaven: 67
  • photo1687.jpg
    photo1687.jpg
    196,9 KB · Weergaven: 63
  • photo1688.jpg
    photo1688.jpg
    199,8 KB · Weergaven: 65
Bedankt! Ben echt zeer tevreden van de schroefset,meer comfort dan de originele en wat een baanligging!:p

No Title

Wielen eens testfit,nu achteraan het randje om plooien en dan kunnen ze er binnenkort definitief onder

Bijlagen

• photo1715.jpg
    photo1715.jpg
    261,7 KB · Weergaven: 62
  • photo1716.jpg
    photo1716.jpg
    285,9 KB · Weergaven: 60
Dilemma,wat zakken en 18 of de kast vullen met een 19. Waar ik wel uit ben is dat het breedset word maar of het met een boord word of concave is ook nog twijfelgeval. Ondertussen vooraan cm gezakt nog,logo's weg gewerkt en diff veranderd

Bedankt! Heb ondertussen de doorbraak gemaakt wat het word. 18" concave want wil wat race/drift look bekomen. Binnenkort foto's als de nieuwe er zijn!

• Leuk
Waarderingen: j2jedi
In mijn ogen voor het gewone gebruik niet,maar diegene aan wie ik het verkocht heb doet aan driftwedstrijden mee en voor hem maakt het heel veel verschil;-)