IS200 Verlagingsveren 50mm of schroefset...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danies200

Nieuw hier
26 dec 2012
22
0
0
Zoals titel zegt,ben ik opzoek naar is200 verlagingsveren voor een 99-06 model.Heb je wat leuks liggen voor
een leuke prijs<dan hoor ik t graag.

mvg Dani...

Re: IS200 Verlagingsveren 50mm of lager

5cm word al lastig laat staan lager. Ik heb nu Megan Veren gemonteerd welke 1,75-2 inch verlagen op een Is300. Een Is200 is lichter dus zal minder zakken. Als je echt lager wilt moet je Een schroefset kopen. In mijn topic bij Projecten kun je zien hoeveel mijne verlaagd is.
Megan veren kun je het besten op ebay bestellen. Showoff heeft problemen om Die veren Te bestellen ik heb er toen 2,5 maanden op gewacht En konden ze niet levere.

Succes met zoeken

Re: IS200 Verlagingsveren 50mm of lager

Oke,bedankt voor de tip.Ik heb van tenzo R wat gevonden die 50mm lager kan...
Maar een schroefset voor een leuk prijsje,is ook welkom.

Voor dat geld kan je beter een BC racing set kopen. Ik rij er ook mee en ben er zeer tevreden mee. Heb er toen flink onderzoek naar gedaan en dat zijn prijs/kwaliteit de beste. Heb je genoeg centen, ga voor HKS hypermax.
Grootste voordeel van BC is dat je rij hoogte kan verstellen zonder de preload van de veren te veranderen.(lees verneuken) Maar koop alsjeblieft geen D2, dat is echt troep. (no offense als iemand op deze set rijd)

Hou er wel rekening mee zelfs met schroefset maar tot een bepaald niveau kan verlagen.
Tenzij je het niet erg vind om met -4 grade camber rondom te rijden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.