IS250-09

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
Hallo,

Ik ben Richard en woon in Krabbendijke. Na 6 jaar Audi te hebben gereden ben ik sinds 31 januari 2009 de eigenaar van een IS 250 Executive.

Ik zal zsm wat fotos plaatsen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom!

De IS250 executive is een hele mooie auto. Zelf ben ik ook een ex-audi rijder (maar dat is bijna 10 jaar terug).

Het forum is erg rustig, dit zal je later wel merken, het kan enige tijd duren voor je een antwoord krijgt. Waardoor dit komt, waarschijnlijk omdat Lexus een relatief klein merk is en dat deze website nog niet erg lang bestaat.

In ieder geval kijk ik vooruit naar de foto's.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Welkom

En ik denk ook dat de meeste mensen die een Lexus kopen niet zo ''forumgangend" zijn :lol:

Op het Amerikaanse Clublexus is wel veel activiteit, aangezien daar een veel groter percentage Lexus rond rijdt
 

Arie

Actief
4 dec 2008
104
0
0
Hi Richard,

Welkom op het forum. Het is niet zo druk bezocht maar je kan hier met iedere vraag terecht.
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Welkom op dit mooie forum, inderdaad nog niet erg druk bezocht maar dat zal d'r ook wel aan liggen dat we met lexus niet veel problemen kennen, en iedere keer weer over het positieve van lexus schrijven is niet leuk voor de duitsers h? :wink: :lol: