IS250 F-sport

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb de eer gehad bij de dealer eventjes naar de 2011 IS250 F-sport te kijken. Ik moet eerlijk zeggen hij is heel erg heftig. Deze auto werd afgeleverd en was in een metalic zwarte kleur, zwart leder interrieur en die mooie prachtige F-sport velgen.

Prijstechnisch moest ik ook ff slikken. De 45.000 die ik voor mijn destijds twee jaar oude IS250 sport heb neergelegd, koopt mij nu deze bomvolle F-sport nieuw! (Inclusief het ML sound/navigatiesysteem, leder, automaat en schuifdak!!!)

Anyway, ik hoop nu weer vaker op het forum te zijn, ben verhuisd, internet werkt in het nieuwe huis. Moet alleen nog heel veel kleine rot dingetjes doen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
heeee goed bezig Hube! Toch gelukt dus! Gefeliciteerd! En leuk dat je de F-Sport van dichtbij kon bekijken.. en de prijs is zo te lezen wel goed.... (nee Alan, daar heb ik het geld nog niet voor :mrgreen: )
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
:llol: begin jij ook al? :twisted: Ben ik aan het doen hoor... schiet niet echt op, maar heb al 10 euro in het spaarvarkentje :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nou, dan ga je de lexus toch in onderdelen kopen? Voor die 10 euro heb je net het logo :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hube!

Gefeliciteerd met je huis! :) Ik zou de is250 Fsport ook wel eens willen zien~!, maar ik ben ook heel erg blij dat je zegt dat die velgen heel mooi zijn!! hahahaha want ze zijn van mij al onderweg naar nederland :D

Het feit dat die nu voor 45.000 bijna full option is, doet het mij ook verleiden om deze nieuw te kopen wanneer het nieuwe model niks gaat worden.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Alan zei:
Hube!

Gefeliciteerd met je huis! :) Ik zou de is250 Fsport ook wel eens willen zien~!, maar ik ben ook heel erg blij dat je zegt dat die velgen heel mooi zijn!! hahahaha want ze zijn van mij al onderweg naar nederland :D

Het feit dat die nu voor 45.000 bijna full option is, doet het mij ook verleiden om deze nieuw te kopen wanneer het nieuwe model niks gaat worden.
TNX Alan! Enne succes met de velgen.

Het is sowieso een moeilijke tijd. Ik weet niet wat wijsheid is, even een jaartje wachten op de Nieuwe IS en GS, of misschien over een jaartje de RX450h, anders nu de GS450h of de IS250 F-sport....... Hoe dan ook, ik hoop dat Lexus iets meer verschil gaat aanbrengen tussen de instap en topmodellen.

Ik denk dat ik het gewoon rustig ga afwachten en kijk welke deals er op mijn pad gaan komen. Willen ze dat ik geld ga uitgeven, dan moeten ze er voor werken :)

:smile:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hube: Zo denk ik eigenlijk ook, eerst maar zien wat er op ons pad komt :p En waarschijnlijk zit ik tzt met een nieuwe huis, dus ik weet nog niet heel zeker of ik het allemaal kan betalen :D

Arjan: hahaha op de foto lijken ze wat donkerder nu :p maarja ik ben benieuwd... 3.5 weekjes wachten.... :p

ML: De mijne staat lager dan een gewone is250. Hij staat +/- 1cm hoger dan die van Arjan met Eibach veren, dus de mijne is vergelijkbaar met een Sport ( van hube)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ik ook! maar ik gebruik ze toch pas voor de zomer, dus ze blijven dan gewoon lekker binnen de komende maanden.