Is250 Meeting

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Als je alle IS250 eigenaren van heel nederland op dit forum krijgt moet dat wel lukken :wink:

Even het klantenbestand van de Lexus dealer weten te bemachtigen :idea:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Moet toch niet zo moeilijk wezen? :lol:

He Hube, even offtopic: Hoe komt het dat als ik mijn 'avater' wil veranderen hij sinds een tijdje alleen maar van die miniscule plaatjes van 150x150 toestaat? dat is waardeloos :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hahaha tja :) dat zou wel heel erg moooi zijn als alle Is200/220/250/300/(350)/ISF bij elkaar kunnen komen :p maar ik denk dat we met 20 25 autos al op max zitten :(
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha als je bij de IS wilt blijven dan kan je voor de is250c of ISF gaan :p En anders zal de SC op dit moment het beste zijn qua exclusiviteit. :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
hmmmm, een SC :)

Wie weet :)

Ik heb gisteren nog even naar de Infinity zitten kijken, mooie auto, maar ik ben bang dat ik toch hybride wil als volgende auto. En dan blijven eigenlijk alleen maar de Gs en de RX over als potentiele candidaten.

Wie weet de nieuwe Lexus hatchback, welke naar het schijnt hybride wordt geleverd. Maar ik ben bang dat die auto zeker te vaak gaat voorkomen, aangezien deze in het leasebudget van velen zal vallen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha, maar ik denk dat de LFA wel het hoogst scoort qua exclusiviteit :p hahaha misschien moetje daar opwachten :) en snel gaat die ook wel!!

Ik vind infinity wel een mooie auto :p, maar goed het geld wat ik voor een GS kan gebruiken zal ik waarschijnlijk wel in me huis stoppen (wel wat verstandiger :)), dus die nieuwe lexus zal nog wel even op zich laten wachten.. :(
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik mag nog niet ;) Moet van mijn vrouw eerst nog deze 3 jaar in eigendom hebben :)

Gelukkig maar, anders was ik ondertussen failliet geweest en had ik een DB9 gereden, of was die net teruggehaald door de dealer wegens achterstallige betalingen :)
 

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
Hube zei:
hmmmm, een SC :)

Wie weet :)

Ik heb gisteren nog even naar de Infinity zitten kijken, mooie auto, maar ik ben bang dat ik toch hybride wil als volgende auto. En dan blijven eigenlijk alleen maar de Gs en de RX over als potentiele candidaten.

Wie weet de nieuwe Lexus hatchback, welke naar het schijnt hybride wordt geleverd. Maar ik ben bang dat die auto zeker te vaak gaat voorkomen, aangezien deze in het leasebudget van velen zal vallen.

Mijn volgende is ook hybride (of 996 4s).
Mijn dealer vertelde mij dat de is H niet naar europa komt :(
Dus blijft het dillema RX of GS.