IS250 ML Navigatie factory reset

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoe reset ik het ML navigatie systeem? Ik wil graag dat mijn telefoonnummers, adressen etc er uit zijn voor ik de auto inlever. Is er iets als een factory reset?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Met accu en zekeringsmethode krijg je hem gedeeltelijk gereset. Dingen als opgeslagen adressen en telefoonnummers blijven er gewoon in. Hoe dan ook, ik vraag het wel aan de dealer, als ik meer weet, zal ik het hier melden.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey,

In mijn auto die ik pas heb gekocht stonden de nummers en adressen van de vorige eigenaar der ook nog in.
Laatst kwam ik erachter dat dit gewoon allemaal in de menu's te wissen is. je moet er gewoon ff doorheen bladeren.
is gewoon een toets op het scherm om de foon nummers te wissen en ook de adressen kan je met 1 druk op de knop eruit halen :)

Gr Ro.

als het niet lukt hoor ik het wel en zal ik het nog is opzoeken in het systeem
 

peter_hendrix

Hoort erbij
14 mei 2011
30
0
0
Ik ben ook wel benieuwd. Ik heb het van het weekend op de ??n of andere manier voor elkaar gekregen dat de route niet meer opnieuw berekend wordt als ik van de route af ga... dat wil ik uiteraard weer terug.
Als iemand me kan vertellen hoe een factory reset te doen is dan hoor ik dat graag.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gewoon de min even van de accu af halen.

Hou er wel rekening mee dat je dan ook alles kwijt bent. Ook moeten je ramen overnieuw "geprogrammeerd worden". Dus bij iedere deur, raam even naar beneden, dan omhoog en de knop omhoog houden voor 5 seconden.

Volgens mij is het idd een setting die je veranderd hebt. Ik weet ook even niet uit mijn hoofd hoe je dat weer goed krijgt.
 

peter_hendrix

Hoort erbij
14 mei 2011
30
0
0
Ik zal zo eens naar Zwolle bellen en ze om advies vragen. Wellicht dat het slimmer is om dat komende vrijdag (als ik toch in Eindhoven moet zijn) even door de dealer te laten doen.

Maar dat wil dan zeggen dat alles gereset is? Zijn dan ook jou nummers uit het systeem? :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
als je de accu van je auto los haalt, dan reset dat ook oa je ramen, dat betekent dat ze niet meer automatisch omhoog of omlaag gaan, je moet de knop inhouden...
 

peter_hendrix

Hoort erbij
14 mei 2011
30
0
0
Ok, dan ga ik dat nu nog even doen.
De accu los maken heeft overigens de problemen met mijn navi opgelost. Nu geeft ie weer geschatte aankomsttijd en herberekent ie weer als ik van de route af wijk... gelukkig.