IS250 uitvoeringen

Wilken

Nieuw hier
19 okt 2020
11
0
1
Goeie dag Lexus liefhebbers,

Ik wil zo dra me eigen auto verkocht is graag gaan kijken naar een is250 en was al een paar dagen rond aan het Google echter had ik wel nog een vraag over de uitvoeringen...

de luxury line is dat het zelfde als de executive uitvoering? Dit zijn de luxste versies toch?
En vanaf welk bouwjaar kan je ze het beste pakken?
Wil straks namelijk op zoek naar eentje die bomvol zit kwa opties.

Me laatste vraag maar dat heeft niks met dit onderwerp te maken. Met hoeveel km is aan te raden om er eentje te kopen?

Mvg wilken
 
Laatst bewerkt:

Wilken

Nieuw hier
19 okt 2020
11
0
1
Ja joh? Ga jij daar alteid naartoe? Waar komt Duitse benzine vandaan dan? en wat is er beter aan? .... Ben benieuwd naar je reactie, heb niet zoveel verstand (van benzine) maar ook nergens anders van. Feine dag allemaal

Haha, heb ik nu iets fouts geschreven.... ik zou niet weten waarom het beter is maar vraag het maar in de oldtimer wereld (als je bij de grens woont) vaak loopt de auto dan netter...... zegge ze..... maar ik zelf zou het je niet kunnen zeggen. Maar vandaar dus dat ik denk/dacht dat de Duitse benzine beter is.
 

Cobus

Nieuw hier
23 okt 2020
23
0
1
Dank u, en hij bevalt ook wel goed moet ik zeggen ik kom van een Audi af maar deze is zeker zo goed en motorisch wat ik lees nog vele malen beter.
 

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
Audi, ja wat zal ik zeggen hahahahahaha. Als je graag op de koffie gaat bij de garage, het niet erg vind om geld uit te geven aan onderhoud dan is Audi een echte aanrader :)