Is250 verkocht maar een fantastische GS450 H ervoor in de plaats

nielow

Actief
25 sep 2014
110
16
18
Ik heb mij al eerder voorgesteld maar dacht stel nu even de nieuwe auto voor.
Na 6 jaar een IS250 executive uit 2006 gereden te hebben welke mij elke km goed bevallen is de IS verkocht. Het was tijd voor wat anders!

Het is een GS450 H president uit 2012 geworden.
WAT EEN FANTASTISCHE MACHINEMACHIN
Het is een president in de kleur midnight blue met zwart Leder interieur en donker hout.
na een testrit een maand geleden was het mij duidelijk dat dit de auto is die ik moest hebben. Zo gezegd zo gedaan. Hij staat inmiddels te stralen op de oprit en denk dat deze wagen niet snel gaat vervelen. De afwerking is van een ongekend niveau vermogen genoeg en een meer dan net verbruik

Op de planning staat nog het monteren van een trekhaak, diffuser met uitlaat uitsparingen (waarschijnlijk) een GS f Sport gril en ben rond aan het kijken voor een tweede set lichtmetalen velgen de originele 18 spaaks dacht ik dat het was.
DSC_1280.JPG


?????
??????
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
956
498
63
Netjes! Gefeliciteerd met de aankoop, en tegelijk ook helaas want nu kun je nooit meer terug :p
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Dit is ?cht een b??st van een wagen! Ladingen vermogen, supersoepele aandrijving, fantastische styling, superinterieur en een behapbaar verbruik. :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Jeemig...Je zou er maar in moeten rondrijden...:p Ik kan me geen betere straf bedenken! :):):).
Schitterend hoor! Ik sluit me aan bij de reacties hiervoor. Gefeliciteerd en veel plezierige km's toegewenst.:rulez:
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
824
1
422
63
Hou op! Ik twijfel erg tussen IS300h (gunstigere kosten) of een GS450h (duh..). Dit soort berichten betekent een keer een aanslag op m’n portemonnee. Dan wil ik toch meer, liever, een GS ipv een IS o_O :sneaky:

Voorlopig doet m’n huidige IS het nog prima, maar ik begrijp heel goed dat dit niet een 1, maar 2-level upgrade is. :love:
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
956
498
63
Hou op! Ik twijfel erg tussen IS300h (gunstigere kosten) of een GS450h (duh..). Dit soort berichten betekent een keer een aanslag op m’n portemonnee. Dan wil ik toch meer, liever, een GS ipv een IS o_O :sneaky:

Voorlopig doet m’n huidige IS het nog prima, maar ik begrijp heel goed dat dit niet een 1, maar 2-level upgrade is. :love:

Beter de GS doen, een andere auto heb je nooit meer nodig. En omdat je hem zolang gaat bezitten, is de afschrijving per jaar relatief laag.
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
824
1
422
63
Jaja, de afschrijving van m'n huidige IS hou ik ook lager, hoe langer ik er mee doorrij :rolleyes:. Ik denk wel dat je "nooit" meer een andere auto nodig zult hebben. Een GS schijnt wat dat betreft nog net even iets knapper in elkaar te zitten dan een IS, dus wat dat betreft hebben alle GS-rijders alhier een goede keuze gemaakt.

Ik heb hier wel eens gezegd dat ik m'n geld 't liefst in een huis stop dan in een auto. Nou, dat eerste is geregeld. Dit jaar gaan we verhuizen naar een woning die we als "een-na-laatste-woonadres" zullen bestempelen. En de rentestanden zijn voor de volledige looptijd voor de hypotheekdelen vastgezet, dus die verrassing hebben we niet meer :LOL:.

:unsure:

:unsure:

Maar ik hoop dat er tegen die tijd dat mijn huidige IS het niet meer doet er nog van die mooie GS-en rondrijden zoals die van jullie :sneaky:
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
De GS-en zijn nog lang niet op. Ik zie dat er ook o.a. door Lexus Enschede soms niet-Nederlandse GS-en (uit Duitsland?) worden aangeboden. Het gaat nog wel even door!
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en Arbitrator

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
Machtig mooie auto, hier om de hoek staat er 1 tekoop, ben bijna genegen, maar kan me beheersen want ben geld aan het verdienen en heb
nu nog geen reden om afscheid te nemen van de IS250, werk thuis, het is winter, maar echt nog een 500 kilometer in de maand. Gefeliciteerd met je pracht auto Frank
 
  • Leuk
Waarderingen: Frank2b

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
Mooie upgrade, genieten zolang het nog kan! Ik zou de facelift wel willen rijden. Wie weet, ooit. Als het nog betaalbaar is in ons land.
 

Knumed71

Hoort erbij
25 apr 2019
32
14
8
Fraaie GS, wel grappig ik zit ook te kijken voor een GS450H en wil dan ook mijn IS250 uit 2006 verkopen.
 

LexusUser

Hoort erbij
22 dec 2020
69
31
18
Gefeliciteerd met deze mooie GS in de (enige) juiste uitvoering.
mij geniet nog n paar jaar van m’n IS ( hopelijk ) maar een GS zou zeker op m’n shortlist staan voor n volgende auto.
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Nou ben ik ook niet vies van een LC moet ik zeggen :love: ....... maar ja .... :cry: