IS300H F terug van.....

menjo

Hoort erbij
16 mei 2021
31
30
18
De prijs is zeker aan de hoge kant, op de foto zie ik dat hood pop actives foutmelding, dat is al een reparatie is van 2000 om die melding uit je scherm te krijgen
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
700
140
43
De prijs is zeker aan de hoge kant, op de foto zie ik dat hood pop actives foutmelding, dat is al een reparatie is van 2000 om die melding uit je scherm te krijgen
Ah, dus er is een tik aan de voorkant geweest waardoor de motorkap de voetgangersbescherming heeft geactiveerd? Lekker dan om die auto dan nog voor de hoofdprijs te verkopen. Ik hoop dat de toekomstige koper zich daar heel bewust van is en eist dat dit ook op zijn minst gefixt wordt (en niet alleen door het uitzetten van de melding via de computer, wat via een zeer dubieuze omweg zou moeten kunnen lees ik ergens)
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Op de foto's is in elk geval de melding goed zichtbaar in beeld.
Het kan overigens ook zijn dat feloranje niet per sé een kleur is die bij de meeste Lexus-fans als eerste zal worden gekozen. En dat icm een sportiever uitlaatsysteem.....
 

Vuursteen

Nieuw hier
3 mrt 2020
21
21
3
De auto heeft een zware klapper gehad helaas vorig jaar. De pop ups zijn idd afgegaan wat een kostprijs had van alleen al €5.000. De totale schade werd door Van Mossel geschat op €18.000 schade.

De auto was krom
Radiateur airco
airbag sensoren
stootbalken
Motorkap + steunen
bumper+grill
koplampen
pop ups
En nog een hele waslijst

Ik heb toen berekend dat als ze het zouden laten maken bij het bedrijf waaraan ik de auto heb gekocht ze er bijna 29.000 voor moesten vragen om gelijk te komen.

Er zit ook geen militek uitlaat systeem onder, tenzij je de eindpijp als een heel systeem rekend.
 

Vuursteen

Nieuw hier
3 mrt 2020
21
21
3
Ik heb ook een berichten gesprek toegestuird gekregen waarbij gezegt wordt dat het popup systeem een lwestie van n sensor is.

Ik vermoed dus ook dat de auto niet op de juiste manier gemaakt is.
 

Vuursteen

Nieuw hier
3 mrt 2020
21
21
3
20210523_154716.jpg
 

Bijlagen

  • 20210630_121656.jpg
    20210630_121656.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 67

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
826
1
422
63
Gekocht voor €21.500
Zware schade
Te koop voor €23.500

Schade loont blijkbaar
Je hebt denk ik een goede verzekering gehad. Bij buren is onlangs een jonge E350e 's nachts geruisloos zonder schade gestolen. Die auto hadden ze een maand of 8 geleden gekocht. Verzekering heeft een bedrag hoger dan de aanschafwaarde uitgekeerd. Niet alleen vanwege spullen zoals zonnebril, kinderstoeltje, en dat soort dingen, maar ook omdat een vergelijkbare auto nu duurder te koop staat.

Ik heb toen berekend dat als ze het zouden laten maken bij het bedrijf waaraan ik de auto heb gekocht ze er bijna 29.000 voor moesten vragen om gelijk te komen.
De prijs die jij betaald is inclusief BTW voor de onderdelen, die betalen zij denk ik niet. En er zit op onderdelen vaak een marge van zo'n 30% tot 50%. Die betalen zij ook niet. En ik denk dat het ook uitmaakt voor de tijd die erin gaat om het te repareren voor een goede staat voor een bestaande eigenaar, of je doet het wat vlotter en daardoor minder netjes voor een nieuwe eigenaar. Die kan zelf beoordelen of ie dat geld voor die auto uit wil geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator