Jaarmeeting 2014 - End of Crisis!

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ach ja, een thema (end of crisis!) geven aan een meeting, wellicht niet zo'n goed idee :) Hoe dan ook we gaan weer vol aan de slag om de meeting voor 2014 te plannen. Wellicht zijn er mensen die graag willen meehelpen met de organisatie. Geef dit dan aub aan via een reactie in dit topic.

Wij proberen op 21 juni (zaterdag) de meeting te organiseren. Nederland speelt dan niet het WK en de wedstrijden zijn in de avonduren. Dus het WK gaat niet in de weg zitten. De locatie, daar zijn we nog over aan het onderhandelen, maar het lijkt plaats te gaan vinden bij dhr. Anton van Kakerken in/nabij Dongen.

Hoe dan ook, wij horen graag de input en of jullie er weer zin in hebben dit jaar :)
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Ga het wel in de agenda zetten, dat deze dag vrij blijft, vorig jaar ook geweest en dat was een groot succes, wacht nog even de locatie en de preciese datum af, wel mooi dat er weer een meeting gepland is voor dit jaar.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
854
1
472
63
Hmm, hoewel het me ontzettend leuk lijkt om naar een LF-meeting te komen, is op die dag m'n vriendin jarig en is de kans ook groot dat we de verjaardag vieren. :cry:
 

Benjamin

Hoort erbij
30 aug 2012
57
8
8
Lijkt me leuk om een keer alle fanaten en auto's bij elkaar te zien. Wellicht om wat inspiratie op te doen voor mn auto, waar ik vooralsnog het plan heb om er niet heel veel aan te doen (wat meestal niet goed gaat, haha)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ok jongens, details en registratie zal ik later plaatsen. Eerst moet ik nog even met Dhr. van Kakerken om de tafel zitten. Dat zal helaas pas eind deze maand zijn.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Daar moet je me tzt nog even aan helpen herinneren om mee te nemen ...hoop dat het niet verdampt is
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Dit is ongelooflijk, kan ik weer niet komen, het is de Geko Ypres Rally, onze grootste rallyafspraak van het jaar
:mad: :mad: :relieved: :( :mad: