Nog iets meer dan 4 weekjes en het is alweer zover
Japfest 2017 editie Assen ! !
Op dit moment hebben we al aardig wat inschrijvingen en kunnen wij met trots als club op japfest staan.
even een aantal dingen op een rijtje:
Zondag 24 September worden wij rond half 9 verwacht op het TT circuit van Assen. Dit betekend dat wij als 1 club tegelijk naar binnen willen gaan. Om die reden zijn we van plan om een aantal stops onderweg te maken waar mensen kunnen ''aanhaken'' zodat we in een soort treintje die kant op kunnen gaan.
De Eerste stop is in Amersfoort bij de Ikea
Euroweg 100, 3825HB Amersfoort
Hier willen wij uiterlijk 6:40 weer vertrekken naar de volgende stop.
De 2e stop is bij de McDonald's in Zwolle Noord.
Floresstraat 60, 8022 AD Zwolle
Hier vertrekken wij weer om 7:40 naar de laatste stop voordat we me ze alle naar Assen gaan.
De laatste stop voor Assen bevind zich bij McDonald's Hoogeveen.
Griendtsveenweg 38, 7901BA Hoogeveen
Hier komen we met ze alle samen en vertrekken we in een treintje naar Japfest Assen. Tevens gaan we hier uiterlijk 8:15 weer verder naar het circuit.
Als alles een beetje mee zit komen we er om 8:29 aan. Een paar minuten eerder of later maakt ook niet heel veel uit.
Tevens willen we net zoals de laatste editie van Japfest op 8 mei in Zandvoort weer zelf eten en drinken regelen. Dit zou in de vorm van een BBQ en frisdrank zijn.
Aangezien dit niet gesponsord wordt willen we jullie vragen om een kleine bijdrage te leveren.
Aan het aantal man te zien zou dit op ongeveer € 10,- euro per persoon zijn en kan er gebruik worden gemaakt van de BBQ, patat en Frisdrank. Mochten er nog mensen zijn met leuke idee?n laat het dan zo snel mogelijk weten ! Ook is het raadzaam iets van een stoeltje mee te nemen om af en toe te kunnen zitten en/of eten.
Ik zelf zorg ook voor een partytent zodat we ( mocht het regenen ) in ieder geval even droog kunnen staan. Wel ben ik nog opzoek naar iemand die iets van zandzakken of zware gewichten mee kan nemen zodat we niet het gezeur kunnen krijgen als er een partytent omwaait bovenop een andere auto.
De organisatie ( 402automotive) heeft aan ons gevraagd of wij in ieder geval van 8:30 tot 17:00 aanwezig willen blijven zodat er niet onnodige open gaten vallen tussen de clubs.
Tot slot is het natuurlijk de bedoeling dat we me ze alle een leuke dag hebben. Dat we met ze alle kennis kunnen delen en natuurlijk kunnen genieten van alle japanse schoonheden.:car:
Iedereen kan zich opgeven TOT 15 September. Hierna moet ik alle gegevens doorgeven aan 402 automotive en worden de clubkaarten uitgedeeld.