Vandaag een half uur te vroeg ingestapt en een kwartier veur-de-deur stilgestaan. Alles stapjes doorlopen om dat verrekte DTS aan de praat te krijgen. Niet gelukt. De DVD (Eagles Farewell Tour Melbourne) kon ik wel afspelen met beeld, zolang de parkeerrem erop staat. Dus maar naar de afspraak gereden met de Eagles, wat helemaal niet verkeerd is natuurlijk.
Na de opdracht bij de klant voor het huis zeker een uur aan het pielen geweest. Gemini geraadpleegd en die komt met allerlei oplossingen. Uiteindelijk zelf ontdekt, maar wat een onhandig gedoe zeg! Poehhh. Mocht er belangstelling voor zijn, dan wil ik dat wel in plaatjes of beter een filmpje laten zien.
Maar het klinkt lekker hoor! Gemini is erg enthousiast dat de 'zanger op de motorkap' staat en dat je de 'snaaraanslag uit de rechter B stijl' hoort komen, ademen zanger uit het linker portier bladiebladiebla. Hij klinkt gewoon dikke prima en ik ben er blij mee. Moet nog wel wat finetunen, want ik vind het geluid nog wat te wollig. Dat moet beter kunnen. Veel valt er niet in te stellen met de equalizer met wel drie regelaars

. Maar als dat voldoet is het prima, toch?
De dvd van Sade gaat weer retour, blijkt toch geen DTS te zijn, binnenkort de laatste (voorlopig) DVD: Dire Straits - Alchemy Live
Aangezien mijn gehoor niet meer jofeltjes is (verlies van meer dan 35% vooral hoge tonen) wat sinds kort wordt gecompenseerd met oorbellen, moet je mijn beleving met een korreltje zout nemen.

Niet representatief zeg maar....