BMW e36,
Wederom same story als de VTI
Ja het blijft ergens wel hangen 1 van je eerste auto's, toen destijds een 1994 Bmw 325i coupe gekocht, het gevoel van de E36 is toch wel ergens hangen 192pk/245nm.
Dus toch maar for the fun een E36 gekocht.
Alleen deze keer is het een 328i executive cabriolet automaat geworden met 193pk/280nm, welke dealer is onderhouden en uit het zonnige Limburg komt. Omdat de Beemer als 2e auto is gebruikt door vrouwlief en altijd binnen heeft gestaan heb ik toch nog een nette exemplaar weten te vinden zonder roest of schade.
Hierbij de pics van aanschaf meteen gevolgd door de pics hoe hij er nu bij staat, standaard past niet geheel bij mij maar dat weten jullie allemaal wel.
Wat gaan we allemaal doen:
M3 bumpers, spiegels, skirts en breedset velgen
Schroefset
SMD angel eyes
USA Lightning
Yellow fogs
Volledig rode achterlichten
Speakers vervangen en SUB inbouwen (voor composet Pioneer, achter 3weg Pioneer, in the boot Kicker solo baric met Kicker 550 watt amp)
Dit zijn dus de pics bij aanschaf geweest.
M3 pakket, Schroefset, Angel eyes, USA lightning, Yellow fogs
Tot zover mijn kleine project BMW part II
ps. De Lexus maakt het goed, en dat blijft toch uiteindelijk mijn schatje
Wederom same story als de VTI
Ja het blijft ergens wel hangen 1 van je eerste auto's, toen destijds een 1994 Bmw 325i coupe gekocht, het gevoel van de E36 is toch wel ergens hangen 192pk/245nm.
Dus toch maar for the fun een E36 gekocht.
Alleen deze keer is het een 328i executive cabriolet automaat geworden met 193pk/280nm, welke dealer is onderhouden en uit het zonnige Limburg komt. Omdat de Beemer als 2e auto is gebruikt door vrouwlief en altijd binnen heeft gestaan heb ik toch nog een nette exemplaar weten te vinden zonder roest of schade.
Hierbij de pics van aanschaf meteen gevolgd door de pics hoe hij er nu bij staat, standaard past niet geheel bij mij maar dat weten jullie allemaal wel.
Wat gaan we allemaal doen:
M3 bumpers, spiegels, skirts en breedset velgen
Schroefset
SMD angel eyes
USA Lightning
Yellow fogs
Volledig rode achterlichten
Speakers vervangen en SUB inbouwen (voor composet Pioneer, achter 3weg Pioneer, in the boot Kicker solo baric met Kicker 550 watt amp)
Dit zijn dus de pics bij aanschaf geweest.
M3 pakket, Schroefset, Angel eyes, USA lightning, Yellow fogs
Tot zover mijn kleine project BMW part II
ps. De Lexus maakt het goed, en dat blijft toch uiteindelijk mijn schatje
Laatst bewerkt: