Joep met een LS400

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joep
  • Startdatum Startdatum
Die draagarmen zijn inderdaad ontzettend overprijsd hier. ze weten gewoon dat die auto's de weg niet meer op mogen als het stuk is :wink:

Dat is toevallig trouwens, ik ben hier net een A/C control unit uit elkaar aan het halen :lol: Ik ga hem ook vervangen. eens kijken of mijn soldering skills dit klusje aan kunnen :lol:

heb een mailtje gehad dat lextreme eerst wil weten welk type de auto exact is, en heb daarvoor zelf het geld terug gestort gekregen...

nog een keer!! :-)

dat solderen is niet zo moeilijk, als je maar de juiste soldeerpunt hebt!
wel even het venster aan de buitenkant los maken, met een mesje langs de randen, anders komt er een scheur in het venster tijdens het eruit halen

Hoppa! koud kunstje. Maar je heb gelijk, het soldeer apparaat dat ik hier heb liggen is te lomp voor dit klusje. Moet even de juiste gaan zoeken in het rommelhok :lol:

DSC03006.jpg

Jaartallen zijn verschillend ja, de mijne heeft bijvoorbeeld geen doorlopend venster, 90-92 wel

geeft niet Ronald.. maar ik was er al wat langer dan 2 weken :D

oke.. de draagarmen zijn niet meer op voorraad, ik krijg bericht wanneer ze er weer zijn..
Jelmer welk adresje heb jij? ook Lextreme?
nu maar de LS in de schorsing zetten en gaan rijden in de Golf4 V5 van het meisje.. ach, het is ook een automaat! :P

Thnx! even kijken wat ze werkelijk kosten daar en of hij ze op voorraad heeft.

Die heeft ze wel op voorraad hoor, en anders even op Ebay kijken, adverteren hun ook. maakt de aankoop misschien ook wat makkelijker als je bekend ben met Ebay.

'LS400 upper control arm'

verzendkosten zijn $45 meen ik