JorisL IS200 Sport '00

jorisl

Nieuw hier
9 aug 2014
8
0
0
Ik ben Joris, student en afkomstig uit Oost-Vlaanderen, Belgi?

Merk & type auto: Lexus IS 200 Sport
Bouwjaar: 2000
Km stand: +232 000
Staat: goede staat, doffe koplampen, rechtsvoor een muurtje geschuurd, velgen hebben gebruiks- en leeftijdschade
Motor: stock

uitrusting:
*schuif & kantel dak
*elektrische & verwarmde stoelen
*navigatie
*afneembare trekhaak

Deze is sinds gisteren mijn vervoer, zodra ie gekeurd is zal ik er meteen mee rondrijden
De GS 300 moet dus buiten :) (http://vb.lexusforum.nl/forum/algemeen/even-voorstellen/130349-joris-lexus-gs-300-1e-generatie)
 

Bijlagen

  • photo2264.jpg
    photo2264.jpg
    83,9 KB · Weergaven: 36

jorisl

Nieuw hier
9 aug 2014
8
0
0
No Title

Dankjewel :)

Deze zou mijn zoektocht moeten eindigen naar een fijne wagen voor minimaal 5 jaar mee rond te rijden
Mijn eerste wagen was een 1.6 Civic coupe '96 (zie foto in bijlage) maar vond deze na verloop van tijd nogal traag, ietsjes te traag maar wel een enorm knappe wagen
erna had ik een Nissan 200sx S13 '93 en die is wel sneller (180pk ongeveer) maar de turbo vroeg altijd om door te duwen op de gas en het verbruik was dan veel te hoog, uiteindelijk weg gedaan omdat er 2 man nodig was om mijn vriendin haar mama van de achterbank te slepen

Conclusie: 4-deurs nodig

Impulsief die GS300 gekocht, wel enorm ruim maar in Belgi? gaat de wegenbelasting van de 3liter motor veel te hoog zijn en het automatische versnellingsbak samen met het zware gewicht en lomper rijgedrag gaat mij waarschijnlijk rap vervelen
Nu leek een IS200 de leukste keuze, beetje de Civic maar dan 4deurs, sneller en RWD
Een IS200 heb ik al altijd een mooie wagen gevonden, mijn buurman had er een voor een zeer lange tijd, de buur van mijn beste kameraad heeft ook een en telkens ik die zag voelde ik wel iets voor de wagen

Nu zodra mijn Nissan te koop stond de zoektocht begonnen voor een sportieve 4-deurs die mooi oogt en zodra iemand zeer ge?nteresseerd was in de Nissan zag ik het zoekertje voor een IS200 Sport (heb ik zo direct een beetje de beste versie van een IS ook) en de avond dat mijn Nissan de oprit verliet met zijn nieuwe eigenaar heb ik direct gebeld en dan een afspraak gemaakt om te kijken naar deze en de vonk was er wel direct :D

Het enig werkpunt echt is om de 2 radio's die ik erbij krijg, waarvan bij 1 de radio werkt en bij de ander enkel de cd het doet, samen te voegen tot 1 werkend geheel :)
indien mensen tips en tricks hebben om dit te fixen, shoot!
 

Bijlagen

  • photo2265.jpg
    photo2265.jpg
    229,9 KB · Weergaven: 37