jorisvdedb

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Hallo,

Ik ben Joris de Bruyn, woonachtig te Vlezenbeek (Belgi?, Vlaams-Brabant).

Ik ben 21 jaar en rij nu al 3 jaar met een lexus IS200. Het is dus mijn eerste auto en ik moet zeggen dat ik geen betere auto had kunnen wensen. Het enige nadeel is het verbruik. Voor een student en de huidige benzineprijzen is het toch af en toe eens slikken als ik ga tanken :D

Ik ben zoals jullie in het topic 'projecten' kunnen zien bezig om mijn lexus om te bouwen. De stijl die ik probeer te hanteren is een mengeling van cleaned en streetstyle. Ik vind dat op een lexus IS200 sportieve velgen moeten staan (daarom ook mijn keuze voor de AEZ Tidore black).

Ik ken kameraden die hun auto verlagen met schroefsets maar daar ben ik een beetje tegen omdat ze vaak vloeken (vastzitten, niet meer omhoog krijgen, keuring,...)

Indien jullie nog tips hebben om iets te veranderen aan mijn auto mag je me die altijd zeggen. Ik sta open voor iedereen zijn mening! Ook als jullie iets niet mooi vinden mag dat zeker gezegd worden.

Ik hoop dat er binnenkort ook eens een meeting is, zo kan ik de anderen lexen eens bekijken :)

Groetjes!! Joris
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Joris,

Welkom op het forum.Onze zuiderburen worden hier steeds beter gerepresenteerd. :mrgreen:

Als het goed is is de volgende meeting in het zuiden van NL, dus wie weet is dat de plek pom te ontmoeten.

Veel plezier op het forum, mocht je vragen hebben, dan sta ik, of ??n van de mods tot je beschikking.
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Danku, indien ik vragen hem zal ik wel een pm sturen. :rulez:

Moest het zo zijn dat jullie het in het Zuiden van Holland organiseren dan kan ik zeker eens afkomen :)

Hopelijk op een mooie locatie voor een paar foto's, of hoe zeggen jullie dat 'kiekjes?' :photo:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom Joris!! IK ken het gevoel om een lexus te rijden terwijl je een student bent :p pffff maar het was het zeker waarD!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
welkom Joris hier op het forum , en zoals Bas al zei :photo: :photo: :photo: :)