Jurgen's IS300

HermanB

Hoort erbij
1 jan 2014
71
1
0
Netjes!

Als ik het zo zie, zou je met plastidip zelf een beetje de X vormige Grille van de nieuwste typen Lexus kunnen nabootsen, door ook het stuk boven je kentekenplaat te dippen.

Zou dat mooi staan>?
 

Jurgen

Actief
26 dec 2013
164
5
0
Netjes!

Als ik het zo zie, zou je met plastidip zelf een beetje de X vormige Grille van de nieuwste typen Lexus kunnen nabootsen, door ook het stuk boven je kentekenplaat te dippen.

Zou dat mooi staan>?

Ik denk dat het wel mogelijk is, maar vind het totaal niet bij de auto en het bouwjaar passen. Deze blijft gewoon subtiel. Wellicht leuk bij die van jou?
 

Jurgen

Actief
26 dec 2013
164
5
0
Binnenkort wil ik eens gaan kijken voor zijwindschermen voor de looks en het praktisch nut. Voorheen wel positieve ervaringen gehad met Heko, maar die leveren bij de IS alleen de voorportieren. Weten jullie of Climair (de sportlijn), ook voor 'achter' levert? Ik vind het insteekmodel net even wat fraaier dan de opklikmodellen.
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
599
50
28
De Plasti-job ziet er goed uit Jurgen. Ik ga binnenkort ook maar even aan de slag. Liefst wil ik de zilveren kleur van m'n IS kunnen nabootsen. Maar dan heb ik een flink palet nodig (grijs, gollsier, metallic).
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Plastidip ziet er netjes uit! Had je achter je voorruit geen last van roest? De mijne was in het verleden een keer niet zo netjes uitgesneden en daardoor zaten er roestblaasjes achter. Ik heb toen de ruit er uit laten halen en de plekken goed behandeld en gespoten. Ik was gelukkig net op tijd.