- 10 apr 2013
- 1.291
- 1
- 962
- 113
Het valt me op dat wanneer ik parkeer en de sensoren voor detecteren iets waardoor de weergave op het scherm verandert naar een zwart beeld met een witte auto en de sensor die iets "ziet", dat daarna altijd de weergave op het scherm niet terugkomt waar ie daarvoor op stond, bijvoorbeeld FM of CD, maar altijd op de kaartweergave. Dit doet hij ook wanneer de achteruitrijcamera ingeschakeld is geweest. Ik neem aan dat meerderen van jullie dit zullen herkennen, ik ben vooral benieuwd of je dit gedrag ook kunt veranderen? Bijvoorbeeld iets uit of aan zetten in het menu waardoor je na "gebruik" van de parkeersensoren of camera niet de kaartweergave te zien krijgt, maar datgene wat daarvoor "in beeld" was?
Mijn IS is een Executive van februari 2008. Kun je dit gedrag bijvoorbeeld veranderen met een instelling die je zelf kunt doen, of is dit te veranderen middels een LPS-instelling die de dealer voor je kan verzorgen of is een software-update hiervoor nodig of zelfs een andere "hack"? Ik heb bij aflevering de meest recente navigatie DVD (4 stuks) erbij gekregen van 2013-2014 (E18), ik heb begrepen dat je dan ook de meest recente software er bij krijgt?
offtopic: wat klinkt dat ML-systeem toch geweldig! Menig ge?nteresseerde die de auto bewondert vraagt: "is dit standaard geluid?"
Mijn IS is een Executive van februari 2008. Kun je dit gedrag bijvoorbeeld veranderen met een instelling die je zelf kunt doen, of is dit te veranderen middels een LPS-instelling die de dealer voor je kan verzorgen of is een software-update hiervoor nodig of zelfs een andere "hack"? Ik heb bij aflevering de meest recente navigatie DVD (4 stuks) erbij gekregen van 2013-2014 (E18), ik heb begrepen dat je dan ook de meest recente software er bij krijgt?
offtopic: wat klinkt dat ML-systeem toch geweldig! Menig ge?nteresseerde die de auto bewondert vraagt: "is dit standaard geluid?"