Kaartupdates

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Adje
  • Startdatum Startdatum
Bij mijn weten kun je het oude navigatiesysteem dat moet worden geupdate met een hele reeks DVD's prima zelf bijdetijd maken.
Klopt helemaal, bij mijn vorige IS250 executive uit 2011 was dat ook, Heb ze zelfs hier nog thuis liggen, je hebt er niks meer aan want navi is sterk verouderd.
 
Snorlax, zijn de bijkomende navi functies zoals traffic info en vaste snelheidscamera's dan ook updated en functioneel?
Ik heb wel eens gelezen dat bij aftermarket kaartmateriaal updates camera's er vaak niet in zitten en je ook specifiek een kaartupdate versie moet hebben voor systeem met traffic info, omdat anders traffic info daarna mogelijk niet meer functioneel is.
Nog nooit gekeken, waar zit dat SD kaart sleufje bij de RX?
Ik heb in mei bij die toko ook een SD kaart besteld, nooit ontvangen… Zou via internationale post verstuurd worden en kon 6 tot 10 dagen duren. Ik heb uiteindelijk m’n geld wel terug gekregen. Ik weet niet zeker of het mogelijk is bij auto’s waar een SD kaart gebruikt wordt, maar als je een update besteld die je kunt downloaden heb je misschien wat meer zekerheid dat je ook wat krijgt. Een download moet wel nog geactiveerd worden, die toko moet dat dan voor je doen als je hen een code geeft. Ik heb me er verder niet in verdiept of dit mogelijk is voor auto’s met een SD kaart omdat ik nu CarPlay heb ingebouwd.
 
Nog eens even in mijn RX gekeken en mijn 2020 Gen4 FL heeft duidelijk een andere middenconsole dan de Gen4 2016 van Snorlax, heeft een dual AC knop, een dubbele USB links boven- en geen SD slot boven de aansteker. De Facelift heeft een boel positieve upgrades tov de pre-FL (exact de reden dat ik persé de FL versie wilde), maar heeft een HDD navi, dus heeft de lastiger uitvoerbare navi update versie
 
Laatst bewerkt: