KAHN RS-V replica 20inch met ZGAN banden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
bij deze verkoop ik mijn KAHN RS-V replica set omdat ik het toch niet super vind staan onder mijn Lexus..
Ik heb de set vandaag 04/09/2011 opgehaald was bij elkaar 500km rijden! De wielen hebben mij 750euro gekost wat ik er ook weer voor trug wil.

Specs van de velgen.
-Kahn RS-V replica
-5x114,3
-et45
-9j
-naafgat 67mm
-compleet met moeren
-banden zijn ZGAN +6mm profiel KUMHO 225-35-20

De velgen hebben paar stoeprand schades (zo heb ik ze ook gekocht) maar valt niet super erg op.

Voor meer foto's mailen naar woutjuh2003@hotmail.com.
398346392.jpg

398346391.jpg

398346389.jpg



Mvg,

Wouter
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik heb deze aanbieding nu al 3 maal langs zien komen, is wel erg verwarrend! :)



Ik wil best passen, en dan ook mijn andere velgen in de deal meenemen (zie jou PM aan mij).
Ik geloof alleen dat ik niet de eerste was.
En, zie mijn antwoord op de PM, jij ook niet voor mijn velgen ;)

Laat even weten hoe het gaat aub.
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
blue-eyes zei:
Ik heb deze aanbieding nu al 3 maal langs zien komen, is wel erg verwarrend! :)



Ik wil best passen, en dan ook mijn andere velgen in de deal meenemen (zie jou PM aan mij).
Ik geloof alleen dat ik niet de eerste was.
En, zie mijn antwoord op de PM, jij ook niet voor mijn velgen ;)

Laat even weten hoe het gaat aub.


Ik kijk toch nog ff verder voor andere wielen.. Vind dat model toch ff te nieuw voor mijn GS300.
Weet niet of je anders nog intresse hebt? Maar je kan ze altijd komen passen.. ;)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
GS300 zei:
blue-eyes zei:
Ik heb deze aanbieding nu al 3 maal langs zien komen, is wel erg verwarrend! :)



Ik wil best passen, en dan ook mijn andere velgen in de deal meenemen (zie jou PM aan mij).
Ik geloof alleen dat ik niet de eerste was.
En, zie mijn antwoord op de PM, jij ook niet voor mijn velgen ;)

Laat even weten hoe het gaat aub.


Ik kijk toch nog ff verder voor andere wielen.. Vind dat model toch ff te nieuw voor mijn GS300.
Weet niet of je anders nog intresse hebt? Maar je kan ze altijd komen passen.. ;)


Ligt eraan of ik mijn eigen velgen verkoop.
Waar zijn ze te passen?
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Jelmer zei:
Moetje een krik lenen? :D

Haha thnx, maar kan zown grote(ZWARE) krik lene van een maatje van me.. Kan je zelfs een vrachtwagen mee opkrikken dus moet genoeg zijn :p
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Jelmer zei:
Voor een 2IS zijn ze ook 60.1


Zeg je nu dat het direct past, geen centreerringen nodig? Of juist wel? Ik begrijp van wel, gezien de GS300 reactie.

Btw, GS300, vanavond heb ik een koper, als dat doorgaat kom ik graag even bij je langs om te passen. Dat geloof ik wel, maar bovenal, hoe staat het.
Is 20" niet TE groot?
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
blue-eyes zei:
Jelmer zei:
Voor een 2IS zijn ze ook 60.1


Zeg je nu dat het direct past, geen centreerringen nodig? Of juist wel? Ik begrijp van wel, gezien de GS300 reactie.

Btw, GS300, vanavond heb ik een koper, als dat doorgaat kom ik graag even bij je langs om te passen. Dat geloof ik wel, maar bovenal, hoe staat het.
Is 20" niet TE groot?

Ik vind 20" super staan, vind 't ZEKER niet te groot.. Iedereen zegt juist tegen mij dat dit de perfecte maat is vult mooi op.. Ze hebben wel paar stoeprand schades, maar dat had ik er al bij gezegt.. Voorderest zijn ze netjes en glimmen mooi, bandjes zijn nieuw en heb er 20wielbouten bij en 4 slotbouten!
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
@ Blue-eyes, als je wilt komen passen kan dat hoor.. Heb niks meer van die andere gehoord namelijk.
Hoor 't wel :hi:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
GS300 zei:
@ Blue-eyes, als je wilt komen passen kan dat hoor.. Heb niks meer van die andere gehoord namelijk.
Hoor 't wel :hi:


Ok, reserveer dan mij voor mij.
Indien passend, en "leuk" staand wil ik ze wel overnemen, de prijs komen we wel uit.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
blue-eyes zei:
GS300 zei:
@ Blue-eyes, als je wilt komen passen kan dat hoor.. Heb niks meer van die andere gehoord namelijk.
Hoor 't wel :hi:


Ok, reserveer dan mij voor mij.
Indien passend, en "leuk" staand wil ik ze wel overnemen, de prijs komen we wel uit.



De mijne zijn verkocht, ik zal je een PM sturen met mijn tel. nummer. Kunnen we een afspraak maken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.