Kent iemand deze IS250?

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
in mn wilde jaren wel met muncie close ratio handbak van eind 60er jaren corvette c3
voel mn knie nog als ik er aan denk:relieved:
 
Laatst bewerkt:

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
No Title

deze heb ik een tijdje met handbak gehad:sleep:
maar off topic:p
 

Bijlagen

  • photo4580.jpg
    photo4580.jpg
    34,7 KB · Weergaven: 33

Weiqunw

Nieuw hier
6 sep 2015
11
0
0
vind hem niet echt goedkoop ivm zijn km stand of ligt dat aan mij?
wel vrij compleet

De auto is ex-lease, 1e eigenaar vervolgens heeft hij hem prive overgenomen.
Volledig dealer onderhouden, net nieuwe APK + onderhoud gehad en de achter remklauwen zijn onlangs vervangen.

Het is een business of luxury, met navi en zwart lederen bekleding zonder stoelverwarming.
Wat is het waard of wat is een redelijke prijs volgens jullie?

Ik kan helaas geen automaat vinden een beetje redelijk in de buurt om dat te proberen.

Ik kom wel net deze tegen, die best netjes lijkt. Bij een particulier zo te zien:
http://link.marktplaats.nl/m988584196
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Die laatste lijkt best OK. Wel 2 jaar ouder, andere heeft weer meer wat km's. maar jonger. Aandachtspuntje is wellicht nagaan of alle revisies zijn uitgevoerd etc.

Denk wel dat het verstandig is eerst te bepalen wat je voorkeur heeft, schakel of automaat.
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Kom nogal eens in de file terecht idd. En dan noemen ze het een snelweg. Ben helemaal niet snel weg:brr:
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
Ik wil niet stoken hoor, maar een automaat is voor opa's en filerijders :p

Helemaal mee eens ;)

Ik heb wel vaker in een automaat gereden, maar ik vind het ?cht ?cht ?cht helemaal niets. Een halfautomaat met dubbele koppeling begrijp ik nog wel, maar een volledige automaat... Nou nee, dat zorgt er ook voor dat ik nooit zo'n nieuwe hybride Lexus zal gaan rijden.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.399
224
63
Voor mij is het erg jammer, ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe "main" auto. Maar door het hele automaten verhaal valt Lexus hoe jammer ik het ook vind af.
Ben nu op zoek naar een BMW 325/330 van bouwjaar 2006 +/- . Uiteraard dan handgeschakeld.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Voor mij is het erg jammer, ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe "main" auto. Maar door het hele automaten verhaal valt Lexus hoe jammer ik het ook vind af.
Ben nu op zoek naar een BMW 325/330 van bouwjaar 2006 +/- . Uiteraard dan handgeschakeld.


omdat andere een automaat prettig vinden hoef jij dat niet te vinden , als je echt graag een Lexus wilt rijden met handbak , gewoon doen , en als er een automaat in zit , eruit met dat ding en handbak swap doen

ik moet bekennen dat ik dat met mijn SC ook zo snel mogelijk wilde doen , hup een w154 erin en gaan , maar ben de automaat steeds meer gaan waarderen en als ik eens sportief wil rijden dan schakel ik met de automaat

maar een BMW is ook een mooie auto hoor :rulez:
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.399
224
63
M'n 1e reactie was met een knipoog om wat reacties te ontlokken bommetje gooien en weglopen ;) tuurlijk is het ieder z'n eigen! En ik ben blij met m'n IS200! Zou nooit meer zonder een Toyota of Lexus willen!
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Ieder moet voor zichzelf weten, persoonlijk vind ik een schakelbak wel een stuk leuker rijden dan een automaat. Maar comfort is weer een andere verhaal..
Nadeel van een automaat is naar mijn mening de kleine vertraging (algemeen) in de gasrespons.
En als je per se een handbak wilt hebben, sluit jij jezelf uit voor de toekomstige/nieuwere auto's. Voornamelijk auto's met meer vermogen. ;)

M'n 1e reactie was met een knipoog om wat reacties te ontlokken bommetje gooien en weglopen ;) tuurlijk is het ieder z'n eigen! En ik ben blij met m'n IS200! Zou nooit meer zonder een Toyota of Lexus willen!
Dit is tegenstrijdig met de forumregels ;)