kent iemand deze wagen.

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
link naar wagen. http://link.marktplaats.nl/531671651.

Ik ga morgen naar deze auto kijken, hij is 1 van de goedkoopste, dus ik verwacht ook geen 100% gave wagen, zolang hij technische maar in goede staat is.
Ik zag dat het een orginele uit nederland was, dus kan eventueel bij de lexus dealer ff m'n info halen.
ben zelf een handig persoon, dus ik hobby en werk graag aan een wagen om hem weer in topstaat te krijgen.

Dus als iemand al bij deze wagen is gaan kijken, of iets van deze wagen afweet dam hoor ik dat maar al te graag.

Grtz Guino
 

suwie

Actief
15 feb 2011
328
0
0
nee helaas deze ken ik niet, maar je kunt altijd ff in het onderhouds boekje kijken hoe dat hij z'n onderhoud heeft gehad en waar, kun je er altijd een belletje aan wagen
 

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
Idd, kga zowiezo kijken, en he zelf wel enige ervaringen met auto's, en iedereen zegt dat de wagens zo goed zijn, dat ik er niet slecht aan doe om deze mee te nemen morgen.
Ik houd jullie wel op de hoogte.

grtz Guino :)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
suwie zei:
nee helaas deze ken ik niet, maar je kunt altijd ff in het onderhouds boekje kijken hoe dat hij z'n onderhoud heeft gehad en waar, kun je er altijd een belletje aan wagen

Laat ik er dan maar gelijk weer een waarschuwing bij zetten.....
Een onderhouds boekje is NIET zaligmakend. Ik zie graagf de rekeningen bij het onderhoudsboekje.
Een onderhoudsboekje kan ook achter af ingevuld worden.
Nu ga ik de slechte handelaar helpen door het hier te beschrijven, maar wanneer je het boekje doorkijkt, let er dan eens op of alles in het zelfde handschrift en pen is geschreven. Indien dit het geval is heeft het onderhoudsboekje geen enkele waarde, in mijn ogen.
 
27 jul 2011
207
1
0
Het kan zijn dat de handelaar dan de beurten van de NAP lijst heeft overgenomen en het er zelf in heeft gezet. Je zou dan wel de garage waar het onderhoud is geweest kunnen bellen voor meer info. Rekeningen erbij is altijd prettig. De auto van mijn vriendin kwam met een keurig mapje met alle facturen vanaf de aankoop van de auto. Dat geeft vertrouwen!