key-less entry

stadler

Actief
12 jan 2009
155
3
18
Zow vandaag terug van een vakantie in Spanje,toch enkele rare probleempjes gehad met de lexie zoals,check bandendruk systeem(niets aan de hand,alles op druk,maar is niet zo gerusstellend!),
deuren wilden soms niet op of af slot,motor sloeg niet aan,kortom het keyless systeem werkte niet.
Ik ben een leek in electronica maar zou het systeem kunnen falen indien de bleutooth applicatie op de gsm is ingeschakeld,ben nu thuis,gsm ligt binnenshuis en alles werkt perfect.....
Toch nog eens een paar keertjes testen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
hmm, vaak zijn het juist draadloze netwerken die het signaal verstoren. Hoe zit het met de batterij? Gaat deze al lang mee? Misschien tijd om te vervangen.

Bluetooth kan storen, maar dan moet je de sleutel en de telefoon in dezelfde zak hebben zitten, of dezelfde kant.
 

stadler

Actief
12 jan 2009
155
3
18
Batterijtje is een half jaartje geleden vernieuwd,vrouwtje had reserve "kastje" in haar tas zitten misschien ook daarom.
In elk geval het werkt terug naar behoren :rulez:
Heb ik altijd natuurlijk,thuis werkt alles perfect, tot ik een 2000km van huis ben en dan begint het.... :roll:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Gelukkig werkt het weer, maar het mag natuurlijk nooit zo zijn dat zo ver van huis er problemen zijn. Maar ja....