Klantenevent Francorchamps

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
T.b.v. forumlid Vsk996:

Ik weet dat niet de juiste topics is... Maar wist niet waar het best te plaatsen. Ik was gisteren op een klantenevent op Francorchamps en in 1 van reeksen (mitjets) reed een Lexus (is eigenlijk geen lexus...

Ik weet wel maar vond het toch leuk om zien). We konden de pitboxes in en heb met mijn telefoon een paar foto's genomen. Misschien vindt iemand ze wel leuk. Alleen ik krijg ze niet van mijn telefoon op mijn iPad.

Ik heb ze gemaild naar mezelf maar kan ze kleven in het forum (ik ben ook niet goed in dit soort dingen...) Ik kende 'mitjets' niet. Het gaat om Renault Clio of Megane als basis (2 liter turbo's) waarop een carrosserie wordt gezet. De meeste (90%) zijn 'BMW' geworden maar dus ook 1 Lexus


image_2004.jpg

image_2005.jpg

image_2007.jpg

image_2006.jpg
 
21 jan 2014
250
17
0
Mitjes zijn grappig. Het zijn buizen frames met een kunststofkoest. Het buizenframe, motor en onderstel zijn exact gelijk. Veelal aangedreven met een motorfiets motor. In NL zie je ze niet. Het is een klasse die in Frankrijk en Nrd Afrika gereden. http://www.mitjet-series.com/ In autosporttermen relatief goedkoop.
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Ons hebben ze verteld dat het om Renault Megane of Clio's gaat waarop idd. een buizen parameter gezet wordt... Ze zijn eigenlijk allemaal bijna identiek van uitzicht... Alleen de bestickering is verschillend.
 

Ruudv82

Hoort erbij
8 nov 2012
70
2
0
best grappig, maar onder de Lexus grille-sticker zie ik toch echt een vorm van de audi grille....