Klein(er), maar fijn!!

rolfsmit

Nieuw hier
31 aug 2011
1
0
0
Ook ik wil mezelf even (kort) voorstellen op dit Forum.

Ik ben een 44 jarige zelfstandig ondernemer "Uut Grunn'n" die veel kilometers maakt. Ik heb dat tot voorkort in ??n van de mooiste people-movers gedaan die er op de markt te krijgen zijn, de Mitsubishi Grandis.
Gezien het feit dat de wagen veel kliometers had gemaakt en de leeftijd was ik toe aan een nieuw auto. Nu heb ik een paar eisen waar een auto aan moet voldoen en daar is sinds kort ??n bij gekomen: een automaat. ik ben het schakelen zat. Zoals ik al zei, ik maak veel kilometers en daar zitten (jammergenoeg) ook de nodige file- en stadskilometers bij. Het geschakel ben ik dus helemaal beu.

Aangezien we bijna nooit meer met 6 personen in de auto zitten, wilde ik op zoek naar een nieuwe kleinere auto, maar wel met het nodige comfort en luxe (gezien de vele uren die ik in de auto door moet brengen).

Eigenlijk liep ik bij toeval een keer tegen een review van een CT200h aan. Dit triggerde mij om een bezoek te bregen aan de dealer in Grunn'n. En dat heb ik in mei van dit jaar dan ook maar eens gedaan, daar aangekomen werd ik spontaan meteen in de CT200h gezet voor een proefrit. (perfecte service!)

Eigenlijk was ik er toen al wel uit, maar heb nog niet direct de beslissing genomen. Dat gebeurde vlak voor de vakantie. Ik moest wachten bij mijn vorige garage en liep even naar Louwman om zaken als kleur en uitrusting te bekijken. Dit om dat mee te nemen in de vakantie, zodat ik in september zou kunnen bestellen. Maar, om een lang verhaal kort te maken: ik liep de zaak uit met een offerte onder mijn arm. De dealer had een wagen in bestelling staan die voldeed aan mijn wensen en eisen: een Blauwe CT200h Business Line Pro, met nog wat extra's (navi, LED verlichting, en nog een paar kleinigheden).

Inmiddels heb ik de wagen al weer een paar weken in mijn bezit en wordt alleen maar blijer met deze auto. Uiteraard ook al tegen de eerste eigenaardigheden aan gelopen (vroegtijdig aangeven dat de tank leeg is, er passen geen 15" velgen (winterbanden) op deze auto), maar dat heb je in elke auto. Er moet toch iets te wensen overblijven tenslotte.....

Al met al ben ik een zeer tevreden berijder van een mooie Lexus (zie de foto) Lexus CT200h (2).jpg.

EDIT: uiteraard heb ik hier op het forum de 'oplossingen' voor mijn 'probleempjes' al lang gevonden. Er liggen 16" LM velgen onder mijn CT inmiddels en ik rijdt gewoon 100 km meer als aangegeven, voordat ik ga tanken....

Mooi lexus hoor!

wat betreft winterbanden kan eens naar andere toyota maten deze passen meestal wel. 16"" inch of je legt gewoon winterbanden om de orginele velgen heb ik ook gedaan!

welkom op het forum! ziet er gaaf uit in het blauw! :D

veel plezier de komende kilometers!!!

Welkom!

Ik blijf dit een hele mooie kleur vinden voor de CT! Veel plezier!