Kleine beurt

Yoshi

Hoort erbij
14 okt 2012
41
0
0
Oh trouwens het schiet me weer te binnen ik vergat wat. De draagarm rechtsvoor was ook stuk. Toen langs Lexus dealer geweest, was ?530 volgens de magazijnmedewerker..... toen nog een imitatie ergens gevonden voor ?400. Maar dat maakt die ?1400 totaal al stukken minder erg toch :)

moded GPS-10: even een woord aangepast, kan mogelijk verkeerd worden opgevat ;)
 

Christiaan

Nieuw hier
17 aug 2013
24
0
0
Hoi mannen, ik zit dit zo eens allemaal te lezen........
Ik moet mijn eerste Lexus nog ophalen, dus ik weet nog van NIX... ;)
Zelf sleutelen heb ik nooit gedaan. Verder ben ik zo zuinig op m'n bolides dat geen hond het moet wagen tegen m'n band of velg te plassen en ik niemand dan de dealer aan de auto laat sleutelen. Zeker bij de wat nieuwere auto's vol elektra en chips kan "Jan van de hoek" dat toch niet meer?
Uiteraard kan ik in niemands portemonnee kijken! :)
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Christiaan zei:
Zelf sleutelen heb ik nooit gedaan. Verder ben ik zo zuinig op m'n bolides dat geen hond het moet wagen tegen m'n band of velg te plassen en ik niemand dan de dealer aan de auto laat sleutelen. Zeker bij de wat nieuwere auto's vol elektra en chips kan "Jan van de hoek" dat toch niet meer?

Zelf sleutelen is mijn hobby, deze is ontstaan na div slechte ervaringen met garage's en geloof mij daar zitten zeker dealers tussen.

Ook bij monteurs in de "betere" garage gaat het af en toe flink mis en "Jan van de Hoek " kan denk ik meer dan jij denkt.
Maar waar hebben wij het over, een "kleine beurt", olie, oliefilter, technisch kijken en als je geluk hebt wordt je ruitensproeier bijgevuld , iedere stage-loper zou dit kunnen uitvoeren.

Geef mij maar de kleine garage/ 1 mans zaak om de hoek met hart en ziel voor auto's,
zo'n kerel waar motorolie i.p.v. bloed door de aderen stroomt.