Kleurcode veren CT

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Beste leden,
Wie kan mij vertellen wat de 2 kleuren op de windingen van de veren betekenen? Heeft dit met de maatvoering, bouwjaar, stugheid of iets anders te maken?
 

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Bedankt voor je reactie. Interessante link, maar voor mij niet helemaal duidelijk. Het lijkt op een vertaalde tekst waardoor er soms voor mij onbekende termen en afkortingen worden gebruikt. Er wordt o.a. gesproken over VAZ- modellen, voertuignummers als 2101 e.d. Dus kon ik uit de tabellen niet aflezen wat ik wilde weten over de kleurcodes die op voorveren van een CT200 voorkomen.
 

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Wie o wie weet welke vering zachter is.
Mijn veren hebben de kleuren roze/blauw (van boven naar beneden). Op de onderdelenlijn zie ik veren van hetzelfde bouwjaar (2011) met de kleuren roze/groen. Welke veer is zachter?
 

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Wie o wie weet welke vering zachter is.
Mijn veren hebben de kleuren roze/blauw (van boven naar beneden). Op de onderdelenlijn zie ik veren van hetzelfde bouwjaar (2011) met de kleuren roze/groen. Welke veer is zachter?
Inmiddels heb ik veerpoten van modeljaar 2015 (dus van na de facelift van 2014) gemonteerd en die veren zijn duidelijk comfortabeler.