Kleuren Velgen

Sander M.

Nieuw hier
10 dec 2012
10
1
0
Hallo iedereen,
Ik ben Sander en heb een IS200 Sport,maar nu ben ik van plan wat kleine aanpassingen te doen (Velgen,remklauwen,remschijven,uitlaat,..) en ben benieuwd naar wat voor velgen jullie wagens hebben en zou graag wat foto's verzamelen ervan. Ik ben van plan om de originele 17" en remklauwen te laten spuiten,deze zijn nu matzwart maar zijn in beroerde staat (slecht gespoten door vorige eigenaar). Mijn 2de set 17" heb ik zelf gespoten en zijn rechts Toyota donkerblauw en anderzijds Chrysler roze :D ,dit vond ik een zeer geslaagde combinatie maar zou nu graag eens weten wat voor kleur jullie schoeisel heeft dus post die foto's zou ik zo zeggen..
Grtzz
Sander
 

Jurgen

Actief
26 dec 2013
164
5
0
Ik vind zwart altijd netjes staan (zeker op een grijze IS200). Die van mij zijn door de vorige eigenaar een keer gecoat, voor zo ver ik kan zien in een iets donkerdere grijs.
Foto550-Z6RUHFXO.jpg


Het ligt er maar net aan wat voor stijl je wilt gaan maken, besef wel dat je met roze en blauwe velgen veel meer op gaat vallen!
Hoe wil je overkomen bij bijvoorbeeld een sollicitatie of als je iemand op gaat halen. Het gaat om je eerste indruk en daar kan een auto ook onder vallen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Daar heb je deels gelijk in, maar...je moet ook iets kiezen wat bij je identiteit en creatieve smaak past. Als je moet conformeren naar de grijze massa die met vingertjes wijst wordt je ook niet echt happy :p
 

Sander M.

Nieuw hier
10 dec 2012
10
1
0
Ik zou liefst iets kleurrijker willen dan zwart of grijs,de auto zelf is donkergrijs en vond het contrast heel leuk met de felroze en donkerblauwe velgen :p