Klokje Rond LS 430

Kijk eens, weer eens een mooie klassieker met een flinke bak ervaring op de brug in Soesterberg:

Nog een klein interview met Dhr. Franken van Lexus Breda.
Goed om de man weer eens te zien. Tegenwoordig zie je hem nooit meer als je je voor onderhoud bij de balie meldt.

Goed om de man weer eens te zien. Tegenwoordig zie je hem nooit meer als je je voor onderhoud bij de balie meldt.
Klopt, hij is of afwezig of zit achterin op kantoor.
Via via begreep ik overigens, dat hij over een tijdje naar Eindhoven overgaat, vanwege een pensionering aldaar.

Wat een leuk filmpje. Met een auto die goed onderhouden wordt en nog in prima staat is!

(En nog even een extra schoonmaakbeurtje onder de motorkap heeft gehad :))

• Leuk
Waarderingen: Dirk_S en Bassj
Mooie wagen voor die kilometerstand, het scheelt natuurlijk dat hij door de dealer onderhouden wordt.
Wat mij opvalt, mijn LS430 heeft ook een NZ nummerplaat, is een originele nederlands geleverde auto uit 2004, maar is een pre facelift, deze LS is een geïmporteerde wagen uit 2003 en is een facelift model.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
[cynische mode] Lijkt verdacht veel op een advertorial. Benieuwd wat Louwman Breda heeft mogen aftikken om dit 'klokje rond' in deze vorm mogelijk te maken [//cynische mode]
Wellicht een nieuw verdienmodel van AW.....
T'is toch helemaal niet uitzonderlijk dat een Lexus met een dergelijk kilometrage zo goed uit de Carrec 'test' komt.
Zie het al helemaal voor me: een VW Pheaton met 500K km op de klokken en dan een 'klokje rond' alwaar, naast de eigenaar / chauffeur, ook de Chief Mechanic van PON Leusen in figureerd.
Dat getikt hebbende: fraaie LS

Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Sam_IS300h
[cynische mode] Lijkt verdacht veel op een advertorial. Benieuwd wat Louwman Breda heeft mogen aftikken om dit 'klokje rond' in deze vorm mogelijk te maken [//cynische mode]
Ik heb de betreffende auto daar enkele maanden geleden gezien. Ze zijn er in Breda inderdaad apetrots op - mogelijk dat dit de Lexus is die ze in jaren gemeten het langst voor regelmatig onderhoud zien. Een "advertorial" zie ik er niet direct in - dat je er in 22 jaar niet in slaagt de eigenaar een nieuwere auto te verkopen lijkt me geen aanbeveling voor de lokale verkoopstaf :cool:

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
@Romke
wanneer ik het geschreven gedeelte bij dit klokje rond goed begrijp is de LS430 als directie auto inmiddels vervangen door een LS600 h (door Louwman Breda geleverd)
En wordt de LS430 nu hoofdzakelijk als ‘gezins auto’ gebruikt.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa