Ik heb sinds ik de Ls heb een nauwelijks werkende verwarming.
De vorige eigenaar had de koelvloeistof en thermostaat in july vorig jaar laten vervangen.
De moter is op bedrijfstemperatuur in ongeveer 5-7 minuten en de wijzer zit net onder half en blijft daar.
De heater valve (kan ff de Ned. termen niet vinden..lol) gaat open en dicht zoals het hoort.
De return pipe van de heater matrix wordt warm, maar niet zo heet als de inlet. De heater matrix is niet vestopt want ik heb em doogespoeld met een tuinslang en het water kwam er net zo hard uit als dat het erin ging.
Wat mij wel is opgevallen is dat de dikke slang bevestigd aan de zwarte plastic bocht waar de thermostaat onder zit, haast niet warm wordt.
Een geblokte thermostaat zorgt ervoor dat de moter the heet wordt en als ie open blijft staan zou de moter niet binnen 5-7 min op temperatuur zijn dacht ik.
Ik heb ook al aan een airlock gedacht...
O ja als de moter een beetje warm begint te worden ruikt de cabine naar de keuken van een Indiaas restaurant
Iemand een idee??
De vorige eigenaar had de koelvloeistof en thermostaat in july vorig jaar laten vervangen.
De moter is op bedrijfstemperatuur in ongeveer 5-7 minuten en de wijzer zit net onder half en blijft daar.
De heater valve (kan ff de Ned. termen niet vinden..lol) gaat open en dicht zoals het hoort.
De return pipe van de heater matrix wordt warm, maar niet zo heet als de inlet. De heater matrix is niet vestopt want ik heb em doogespoeld met een tuinslang en het water kwam er net zo hard uit als dat het erin ging.
Wat mij wel is opgevallen is dat de dikke slang bevestigd aan de zwarte plastic bocht waar de thermostaat onder zit, haast niet warm wordt.
Een geblokte thermostaat zorgt ervoor dat de moter the heet wordt en als ie open blijft staan zou de moter niet binnen 5-7 min op temperatuur zijn dacht ik.
Ik heb ook al aan een airlock gedacht...
O ja als de moter een beetje warm begint te worden ruikt de cabine naar de keuken van een Indiaas restaurant
Iemand een idee??