Koelsysteem

jpc

Nieuw hier
28 mrt 2011
20
0
1
Ontving vandaag (3/4) een telefoontje van de dealer met de mededeling dat ik (nog) niet gereageerd had op een brief van 17/11/11 over het koelsysteem van de CT200. Het gaat erom dat het koelsysteem mogelijk onvoldoende bescherming biedt. Ik heb geen problemen ondervonden tijdens de diepvriesweken in februari en verwacht de komende maanden ook geen vorst van betekenis. Toch maar een controleafspraak gemaakt, verwachte tijdsduur circa 30 minuten. Hebben andere CT-bezitters een dergelijk schrijven ontvangen? Is dit een verkapte terugroepactie? Mijn CT is afgeleverd in maart 2011. By the way, de bewuste brief heeft mij overigens nooit bereikt.
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
jpc zei:
Hebben andere CT-bezitters een dergelijk schrijven ontvangen? Is dit een verkapte terugroepactie? Mijn CT is afgeleverd in maart 2011.
Geen brief gezien. Mijn CT is geleverd medio december 2011. Ik vermoed dat een eventueel productieprobleem tegen die tijd wel opgelost was.
 

Skid

Hoort erbij
31 jul 2011
31
0
0
Mijn CT was ook in maart 2011 opgeleverd. Nu heb ik hem een maand geleden weggedaan, maar rond november heb ik geen brief ontvangen. Misschien dat ze er tijdens een beurtje al naar gekeken hadden?