Alor zei:Oei zou het niet weten, is het geen storing van de sleutel/censor.
Ik heb het ook ooit gehad, de klep ging niet open maar de deuren wel.
Later, met de auto op een andere plek, niks meer aan de hand.
de klein man van 3 nog nooit zo hard in huis zien rennen
GPS-10 zei:Volgens mij bestaat ook nog de mogelijkheid om openen van binnenuit te blokkeren, als je de sleutel van het kofferbakslot tegen de richting klok draait en er dan (horizontaal) uit trekt. Er zal wel iets over staan in het handboekje.
Met een beetje geluk voorkomt dat een rood hoofd bij de dealer![]()
Mr. Lexus zei:@ Blue-eyes, je kunt je waarschijnlijk de rit naar Amsterdam besparen. Doe je handschoenenkastje open (daar is waarschijnlijk iemand zonder het te weten tegen het trunk-cancel knopje gestoten) links in de rand zie je een rond knopje enigzins verzonken, druk deze in en alles moet weer werken.
GPS-10 zat op het goede spoor maar bij de IS250 zit deze dus achter de klep van het handschoenenkastje.
Dat het alarm af gaat is normaal een opening met de sleutel na afsluiten met key-less of afstandsbediening schakelt in (of uit) openen met de sleutel wordt niet gezien als een uitschakeling van het alarm, vandaar.
Succes.
Mr. Lexus zei:@ Blue-eyes, je kunt je waarschijnlijk de rit naar Amsterdam besparen. Doe je handschoenenkastje open (daar is waarschijnlijk iemand zonder het te weten tegen het trunk-cancel knopje gestoten) links in de rand zie je een rond knopje enigzins verzonken, druk deze in en alles moet weer werken.
GPS-10 zat op het goede spoor maar bij de IS250 zit deze dus achter de klep van het handschoenenkastje.
Dat het alarm af gaat is normaal een opening met de sleutel na afsluiten met key-less of afstandsbediening schakelt in (of uit) openen met de sleutel wordt niet gezien als een uitschakeling van het alarm, vandaar.
Succes.
GPS-10 zei:het is enkel een suggestie hoor, ik beschuldig je nergens van!![]()
Kan onbewust gebeuren, of wellicht je partner die de klep geopend/afgesloten heeft met sleutel, geen idee inzake de omgevingsvariabelen. Maar goed, het zou te prefereren zijn boven elektrische problematiek..