konichiwa, aanstaande Lexus CT rijder

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Hoi,

Ik ben een aanstaande Lexus rijder. Heb jaren geleden ooit een keer in een GS mogen rijden en dat is me altijd bijgebleven; wat een luxe, wat een klasse, wat een stilte. Als zakelijke rijder was voor mij enkel de IS potentieel interessant, maar met de komst van de CT heeft Lexus een hele grote groep nieuwe rijders weten te bereiken; ook mij. Ik heb zelf vorige week een zwarte CT Luxury Line met grijs interieur besteld, althans, niet zelf maar via de Lease organisatie. Zonder verdere opties, voel me al verwend genoeg ;). Pre-crash safety en ACC; geloof meteen dat het allemaal fantastisch werkt, maar het staat allemaal nog iets te ver van me af. Performance dempers; ik ben er even vanuit gegaan dat zonder deze dempers de CT al heerlijk rijdt. Open dak; dat was dan ook het enige waar ik echt over na heb moeten denken. Het blijft leuk om het te hebben, maar als ik kijk naar mijn eerdere auto's, heb ik er zeer zelden gebruik van gemaakt. Toch maar besloten om het niet te doen.

Het blijft raar om een auto te bestellen die je enkel van foto's en filmpjes kent, al helemaal voor dat bedrag! Ik kan niet wachten om hem op te halen en zal vast ergens in maart even in een echte CT gaan zitten bij de Lexus dealer in Eindhoven :).

Voor alle Lexus rijders hier op het forum: ik wens jullie veel rijplezier en veilige kilometers!

Cheers,
Remon
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hey Remon! welkom hier! Het gaat hard hier met de toekomstige CT rijders... ben benieuwd hoe dat in het echt eruit ziet en hoe die rijdt...
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom :) Ik kan niet wachten om de CT op de weg te zien :)
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
:hi: welkom op het forum
mooie wagen de CT nu nog ff in het echt zien :rulez:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom!! en inderdaad er komen steeds meer CT rijders, ik denk dat ze misschien op de komende meetings de ISen al in gaat halen :)
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Alan zei:
welkom!! en inderdaad er komen steeds meer CT rijders, ik denk dat ze misschien op de komende meetings de ISen al in gaat halen :)


CT200H?IS250??????????
:D :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Wat is een betere auto he :p

6 Cyl vs 4 Cyl

208pk vs 136pk

RWD vs FWD

:p U name it :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hahahhaha jij hebt snel vertaald lol :hi:

ct200h?????????????...
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Dank jullie voor het hartelijke ontvangst! :)

Ik ben een kluns als het gaat om poststukken tijdig te openen. Ik leg het altijd ergens neer met de gedachte "er straks even naar te kijken". Totdat er een brief van de Lease-maatschappij tussen zat. Uiteraard liet ik toen even alles uit m'n handen vallen om extra aandacht te schenken aan de, waarschijnlijk, goed nieuws brief. Het was idd de bevestiging van de bestelling met een levertijd indicatie. Deze man dus helemaal blij, totdat ik zag dat men een "foutje" had gemaakt :O. Er stond zwart leder i.p.v. grijs leder! Ik ben ook een kluns als het gaat om het bellen van organisaties n.a.v. ontvangen poststukken. Ik heb dan meestal zoiets van "dat doe ik morgenvroeg wel even" om het vervolgens helemaal te vergeten. Maar er zat tussen het constateren van de foute bestelling en het aan de lijn krijgen van een medewerker van de desbetreffende Lease-maatschappij volgens mij nog geen halve minuut. We hebben het nog recht kunnen trekken, nieuwe bevestigingsbrief is onderweg. Maar je zult op vakantie zijn of even de post opzij leggen onder het motto "dat komt wel". Ik vraag me af in hoeverre je dan nog recht van spreken hebt?!

In de bevestigingsbrief stond een leverings indicatie van week 21, maar of dat realistisch is?!? We zullen zien wat er in de andere brief komt te staan. Met zoveel aandacht voor dit nieuwe model zal het vast eind Juni, begin Juli worden. We shall see...

Cheers,
Remon
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Op mijn nieuwe bevestigingsbrief staat wederom een leverdatum van week 21. Ik heb de dealer gevraagd of dit een realistische datum betreft. Deze gaf aan de auto eerder in week 23 te verwachten.
:roll:

Ik kwam gisteren toevallig langs Toyota in Keulen en durf te zweren dat ik een CT buiten op het terrein zag staan. Of wil ik de CT zo graag hebben dat ik in alles een CT begin te zien...
:O

Cheers,
Remon