kontactslot.

gs300t3

Nieuw hier
11 aug 2009
19
0
0
Hallo, twee weken terug mijn auto uitgeleend maar de beste man heb mijn kontactslot vernield.
Hij kreeg de sleutel er niet uit dus trek je net zo hard dat je hem er wel uit heb.
Nu ben ik al twee weken in de slag met verschillende dealers maar het lijkt erop dat niemand mij een kontactslot ken/wil leveren.
Zijn er op het forum nog mensen die hier een oplossing voor weten?
Alvast bedankt.

Tjerk.
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
de slotenset van een sloper... met sleutels natuurlijk! en die dan omzetten.

aardige vent overigens om dat slot even te vernielen..
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Kijk daarvoor leen ik bijna nooit me auto uit en als ik hem uitleen dan is het aan iemand die ik volkomen vertrouw.

Ik neem aan dat je de goede man heb aangesproken op het feit dat nu je contactslot naar ze grootje en dat dat nog niet was toen je hem uitleende. Hoe lomp moet je zijn om je contactslot te slopen. Wat is er nou moeilijk aan om een sleutel in een gaatje te stoppen.

Denk toch dat je ff de onderdelenlijn moet raadplegen of ff online kijken of ze dat hebben.
 

gs300t3

Nieuw hier
11 aug 2009
19
0
0
Had ik ook al aan gedacht om van een sloper/schadewagen een slotenset over te zetten maar het zijn er nog wel een paar. Het mooiste zou natuurlijk een nieuw slot zijn met mijn zelfde sleutel. Ik heb namelijk de hele set sleutels nog kompleet.
Heb vanochtend kontact gehad met een duitse dealer en die lijkt wel bereid om het te gaan regelen.
Ik wacht het dus nog maar even af.
Laat jullie wel weten hoe het afloopt.
Tjerk.
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
bij mijn LS doen niet alle sloten het en ik had nog een compleet setje van een sloper (deuren, kofferbak en contactslot) en die gaan er in.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Als hij 'te' goed in het stuurslot zit, het stuurwiel even verder door drukken/trekken en op dat moment de sleutel er uit halen. dan laat hij los. Tenminste,, dat is mijn ervaring.

Een complete sleutelset vinden is vaak geen makkelijke opdracht. Heb ik dan ook goed opgelet bij aanschaf van mijn LS. :mrgreen:
 

gs300t3

Nieuw hier
11 aug 2009
19
0
0
Hallo, maar dit is nu juist het mooiste. De auto staat niet op het stuurslot. Het kontactslot staat tussen stand een en twee maar de sleutel is er uit en er ook niet in te krijgen.
Wacht het nog een week af en als er dan nog niks is gebeurd neem ik afscheid van mijn lexus.
Ik heb hem niet gekocht om hem in de garage te laten staan wachtend op onderdelen.
Is het zelfde met mijn stuurdemper, rij al anderhalf jaar zonder.
Lexus service heet dat.
 

gs300t3

Nieuw hier
11 aug 2009
19
0
0
Hallo.

Nou, ik heb mijn auto weer terug. Mag ook wel na 4 weken.
Nieuw slot werd niet verkocht door louwman omdat het kontactslot het hoofdslot is van de auto.
Wordt alleen verkocht met alle andere sloten in een set.
Was dus geen optie voor mij.
Uit eindelijk het oude slot opgestuurd naar louwman amsterdam.
Hebben dit gemaakt en terug gestuurd.
Ben in ieder geval blij dat ik hem terug heb.
Stuurdemper is gedemonteerd en achter gebleven bij louwman.
Zal mijn benieuwen hoe ze dat gaan oplossen.
Wordt dus vervolgt.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Zonder onderdeel nummer kan ik ook weinig verzekeren. Maar hij is in principe toch hetzelfde als een gewone GS300 van 93-97??

EDIT: als ik het zo bekijk op de site van Sewell is jouw stuurdemper hetzelfde als die onder mijn LS400, Sectie 45700....
 

gs300t3

Nieuw hier
11 aug 2009
19
0
0
Hallo allemaal.
Tijd terug maar ik heb nog steeds geen stuurdemper.
Heb wel de oude terug gehaald bij mijn garage.
Hoop dat ik binnenkort eens bij jelmer langs kan gaan om te kijken of hij hier een oplossing voor heeft.
Zonder demper gaat de auto alle kanten op als je op een weg rijd met spoorvorming.
EDIT.
Jelmer, heb net even gekeken op die site van sewell maar het lijkt er inderdaad erg veel op.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
He

ik heb er de laatste tijd, zeker nu met die bredere wielen voor, ook last van. De mijne is dus ook aan vervanging toe. Ik ga eens bij Sewell informeren.

Had hem ook onder mijn sloper vandaan gehaald voor het onderdeelnummer, die auto is net zo oud maar dan minder kilometers als de mijne. Maar daar zat ook totaal geen druk meer in.

Staat er op de jouw originele toevallig ook nog een nummer? geef dat maar even door, dan weet ik het helemaal zeker :rulez:

Er kwam mij pas geleden nog wel een zwarte T3 tegemoet....
 

gs300t3

Nieuw hier
11 aug 2009
19
0
0
Haai.
Als het een smerige t3 was, op de westerweg was ik dat.
Ben je al meer keer tegen gekomen op de westerweg maar dan was ik met mijn andere auto, een zwarte nissan titan.
Ik heb ook even gekeken maar bij sewell staat er wel een op de tekening die er op lijkt maar in de lijst komt ie niet meer voor.
Zal morgen even op die ouwe kijken of daar nog wat van nummers op staat.
 

gs300t3

Nieuw hier
11 aug 2009
19
0
0
Haai, daar is ie wel een keer geweest een paar weken terug.
Had er een storing in zitten die lastig te vinden was.
Nic Smit haalde hem er ook niet uit maar het is opgelost.
Heb vandaag onderdelen besteld voor de pick up.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Van Deijne is een demontage bedrijf, ik denk niet dat hun nieuwe onderdelen verkopen

@GS300T3: ja dat weet ik over dat het niet tussen de lijst staat. Maar die stiekemerds hebben veeeel meer dan op internet staat :winke:
 

gs300t3

Nieuw hier
11 aug 2009
19
0
0
Bedankt voor je reactie maar ik ga toch voor een nieuwe.
Een gebruikte heb ik zelf al.
Edit: Jelmer dan moet ik er maar een mailtje aan wagen dacht ik zo.
Heb jij er ook nog een nodig?
Misschien beter om ze samen te bestellen.
Scheelt weer in de porto kosten.
Heb net onderdelen voor die titan besteld maar de porto was zowat nog meer als de onderdelen.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik ga er van de week wel even voor je achteraan, ik moet er ook ??n hebben. Ik krijg namelijk forse korting bij Sewell :biggrin: